Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.06.2020, 12:45

Značka Zlatý Bažant spustila novú kampaň na promo radlerov

Kreatíva je z dielne MADE BY VACULIK.

Značka Zlatý Bažant spustila novú kampaň na promo radlerov
Zdroj: Zlatý Bažant

Značka slovenských radlerov Zlatý Bažant predstavila novú letnú kampaň, ktorá odštartovala televíznym spotom so sloganom „Neporovnateľne najobľúbenejší“. 

Zlatý Bažant patrí medzi ikonické slovenské značky a jeho portfólio sa teší mimoriadnej obľube. Práve na tom stavia aj nová kampaň radlerov. „V súčasnosti je každý druhý predaný radler na slovenskom trhu ten náš z Hurbanova a práve toto sme chceli odkomunikovať aj prostredníctvom novej kampane,“ vysvetlil slogan „Neporovnateľne najobľúbenejší“ senior brand manažér značky Zlatý Bažant Radler, Peter Nikodem.

Zdroj: Zlatý Bažant

Kampaň, ktorú pripravila kreatívna agentúra MADE BY VACULIK a v televízii beží od  8. júna, má tiež za cieľ predstaviť a vyzdvihnúť hlavné benefity produktov Zlatý Bažant Radler 0,0%: 100% prírodný, 100% bez alkoholu, 100% slovenský.

„Naše radlery 0,0% sa tešia popularite medzi zákazníkmi aj práve pre tieto benefity. Sú skvelou voľbou do horúcich letných dní, kedy potrebujeme rýchlo zahnať smäd a  neobsahujú žiadny alkohol, takže zákazník nemusí rozmýšľať, či ho počas dňa ešte čaká práca, šoférovanie alebo iné aktivity. Jednoducho si ho dopraje kedykoľvek chce. Navyše, Zlatý Bažant Radler je slovenská značka a myslím si, že práve v tomto neľahkom období si domáce produkty zaslúžia podporu a pozornosť,“ dodal Nikodem.  

​V rámci kampane, si pripravila značka aj veľkú letnú súťaž pre spotrebiteľov. Od 1. júna do 31. augusta môžu súťažiť o viac ako 500 hodnotných cien.

Okrem toho Zlatý Bažant Radler pravidelne rozširuje svoje portfólio a inak tomu nie je ani tento rok. Ešte počas jari pribudli dve inovácie v ponuke Radlerov 0,0% vo verzii Light – Zlatý Bažant Radler 0,0% Mandarínka & Jazmín Light a Zlatý Bažant Radler 0,0% Tmavý Citrón Light.

Vizitka kampane:

Klient: HEINEKEN Slovensko - Peter Nikodem
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Copywriter: Marek Konečný
Art director: Branislav Mladý
Account director: Ada Šimšíková
Strategy director: Adam Horecký
Online strategy: Marek Krištof
Online art director: Zuzana Moravcová, Kristián Križalkovič
Online copywriter: Marianna Mikešová
Account Manager: Romana Otočková
Réžia: Jana Suržinová
Kamera: Nick Kollár
Postprodukcia: Teapot Studio, Michal Šábik
Produkcia: Filmaari - Miroslav Gerbel
Zvuková postprodukcia: Viktor Krivosudský

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.