Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.06.2020, 16:35 Aktualizované dňa 16.06.2020 o 12:04

Kozel má nový dizajn a prináša na Slovensko značku Mistrův ležák

V rámci redizajnu predstavila značka Kozel nový vzhľad celého svojho produktového portfólia.

Kozel má nový dizajn a prináša na Slovensko značku Mistrův ležák
Zdroj: Kozel

Pivná značka Velkopopovický Kozel prichádza s novým dizajnom celého portfólia svojich produktov a prináša vynovenú receptúru Kozel 10. Na slovenský trh zároveň uviedla  Mistrův ležák, ktorý českí spotrebitelia v marketingovom programe Voľba spotrebiteľov v roku 2019 zaradili medzi víťazov v kategórii pivo. Navyše bol v Českej republike podľa prieskumu agentúry Nielsen vyhlásený za najhodnotnejšiu Inováciu roka 2018.

V rámci zmeny dizajnu predstavila značka Kozel nový vzhľad celého svojho produktového portfólia, s ktorým sa už zákazníci môžu stretnúť aj na pultoch obchodov. „Prišli sme s novým, sviežim dizajnom našej značky, pretože sme chceli vystihnúť všetky jej špecifické atribúty ako poctivosť, remeselnosť a autentickosť,“ hovorí Mária Dzurjaninová, brand manažérka značky Kozel na Slovensku.

Zdroj: Staré logo Kozel
Zdroj: Nové logo Kozel

Zmena sa týka všetkých produktov, medzi ktoré patrí Kozel 10, Kozel 11, Kozel 11 Polotmavý aj Kozel Černý. „Zákazníci oceňujú jeho modernejší švih, hru s farbami, výbornú viditeľnosť na pultoch a aj to, že ich z našich produktov stále zdraví ikonický kozel Olda. Vynovený dizajn prinášame nielen na slovenský trh, ale aj do krajín ako Nemecko, Poľsko, Maďarsko, Rusko či Južná Kórea,“ dopĺňa Mária Dzurjaninová. 

Spolu s prémiovejším a sviežim dizajnom prešiel Velkopopovický Kozel aj vylepšením receptúry jeho najpredávanejšieho variantu – Kozel 10. „Nová plnšia chuť Kozla 10, jeho príjemná vôňa, nádherné zlatožlté zafarbenie a harmonicky vyvážené tóny praženého sladu s príjemnou chmeľovou horkosťou z neho robia jednotku medzi desiatkami. Sústredili sme sa na proces varenia a o chlp sme zvýšili aj stupňovitosť, naďalej so zachovaním svojej výbornej piteľnosti,“ vysvetľuje Dzurjaninová. Ako dodáva, v podnikoch a reštauráciách, ktoré sa znova otvorili, si môžu ich hostia vychutnať vynoveného Kozla 10 už aj čerstvo načapovaného.

Redizajn produktov Kozel vyvíjal s agentúrou Smith Lumen. 

Okrem predošlých dvoch noviniek budú mať teraz slovenskí pivári možnosť vychutnať si aj nový ležiak v podobe piva Mistrův ležák. Tento ležiak s bohatým chuťovým profilom patrí medzi to najlepšie od značky Kozel. Obsahuje totiž 4 druhy sladu, 3 druhy chmeľu a dlhšia doba ležania zvýrazňuje jeho plnšiu chuť. Keď ho velkopopovickí sládkovia pripravovali, sústredili sa na jeho plnšie telo a výraznú sladovú chuť, ktorá je práve pre Kozel veľmi typická. „V novom ležiaku nechávame viac vyniknúť použité slady – svetlý a predovšetkým karamelový. Vďaka dlhšiemu času zrenia sa chute dokonale prepoja a chuť ležiaka je zaguľatená,“ vysvetľuje velkopopovický sládok Vojtěch Homolka. Ako doplnil, aj pomenovanie nového ležiaka odkazuje na remeslo samotného majstra sládka. „Skutoční majstri tohto remesla vedia, že nič sa nedá uponáhľať a platí to aj o pive. Mistrův ležák je preto veľmi starostlivo uvarený a poctivo zrejúci,“ hovorí  Homolka.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.