Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.06.2020, 10:27

Tesco rozširuje ponuku výrobkov Finest

Produkty dostali aj nové umiestnenie.

Tesco rozširuje ponuku výrobkov Finest
Zdroj: Tesco

Reťazec Tesco rozširuje ponuku vlastnej značky Finest. Pribudli do nej novinky ako napríklad Fair Trade kávy, čaj s Rainforest certifikáciou, pesto na taliansky spôsob či rôzne druhy prémiových džemov. Slováci si tak môžu dopriať ešte viac obľúbených špecialít z celého sveta, ktoré zaujmú originálnou receptúrou.

Tesco nájdu po novom výrobky Finest v obchode na jednom mieste. 

Zdroj: Tesco

V rozšírenej ponuke Tesco Finest nájdete napríklad:

  • kávy zKolumbie a Sumatry s certifikáciou Fair Trade, ktorá zaručuje, že výrobky spĺňajú najvyššie sociálne, ekonomické a environmentálne štandardy. Káva zo Sumatry je špecifická svojou intenzívnou arómou horkej čokolády z malých indonézskych fariem. Kolumbijská káva ponúka vďaka intenzívnemu praženiu výraznú orechovú chuť,
  • ručne pripravené lupienky zo zemiakov posypané morskou soľou, poliate jablčným octom či s príchuťou sladkých čili papričiek od britských odborníkov sniekoľkoročnými skúsenosťami s výrobou lupienkov. Zelenina sa starostlivo ručne smaží v malých dávkach, aby boli správne chrumkavé, a následne sa poctivo dochucujú,
  • pestá na taliansky spôsob so sušenými paradajkami alebo s čerstvou bazalkou, parmezánom, syrom Pecorino apíniovými orieškami. Zaujímavosťou je, že výroba pesta prebieha len v určitej sezóne, keď má ligúrska bazalka svoju najvýraznejšiu chuť,
  • zelený čaj s mätou s Rainforest certifikáciou, ktorá pri výrobe produktov zaisťuje zachovanie biodiverzity a využívanie udržateľných postupov. Listy zeleného čaju sú zbierané na plantážach Srí Lanky, kde dostatok vlhkosti a zrážok vytvára ideálne podmienky na pestovanie čaju výnimočnej kvality. Balenie obsahuje až 30 % listov mäty piepornej a jednotlivé porcie sú vkladané do našich špeciálnych pyramídových vreciek z biologicky rozložiteľnej sieťoviny,
  • rôzne druhy prémiových džemov zo sliviek, malín, čiernych ríbezlí amarhúľ so zachovanými kúskami ovocia. 

Tesco rozvíja dlhodobé partnerstvá s mnohými slovenskými dodávateľmi aj pri produktoch vlastnej značky. Ich podnikanie sa tak prirodzenou cestou rozširuje do ďalších krajín, kde reťazec pôsobí.

„Slovenským dodávateľom vytvárame vďaka našej spolupráci priestor na ďalší rast ich podnikania a posilnenie zamestnanosti v regiónoch. Pri výrobe produktov vlastnej značky spolupracujeme s takmer stovkou slovenských spoločností. Veľmi sa tešíme na naše ďalšie plány, ktorých dôležitou súčasťou je vývoj úplne nových, zaujímavých výrobkov,“ dodáva Eva Šimečková, manažérka vlastnej značky Tesca pre strednú Európu. Súčasťou sortimentu Tesco Finest sú aj slovenské výrobky. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.