Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.06.2020, 12:33

Značka Šariš prináša limitovanú edíciu piva. V reklame si zahral Šoko

Šariš 13° vzdáva hold všetkým Slovákom. Zdravotníkov a záchranárov pozýva na rundu zdarma.

Značka Šariš prináša limitovanú edíciu piva. V reklame si zahral Šoko
Zdroj: Šariš

Špeciálna limitovaná edícia Šariš 13° je symbolickým poďakovaním všetkým Slovákom za to, že aj napriek nepriazni nedávneho obdobia situáciu zvládli, vydržali a zostali silní. Do vybraných podnikov po celom Slovensku preto každého pozýva ochutnať unikátnu edíciu piva Šariš. Tá je zároveň venovaná aj slovenským záchranárom a zdravotníkom za ich hrdinstvo a pomoc. Za ich nasadenie v prvej línii ich pozýva na prvú rundu Šariš 13° zadarmo.

Navarili sme špeciálnu várku silného slovenského piva pre silných ľudí. Chceme, aby toto naše poďakovanie bolo pre Slovákov dobrým dôvodom vrátiť sa naspäť do pubov a ochutnať niečo unikátne,“ hovorí Pavol Encinger, brand manažér značky Šariš.

Tvárou tejto limitovanej edície Šariš 13° je herec Juraj Šoko Tabaček, ktorý je zároveň ambasádorom značky. Značka chce takto vyzvať ľudí, aby sa znovu vrátili do životov, ako ich poznajú – s kamarátmi v podniku pri dobrom pive, ktoré je špeciálne venované silným a nezlomným ľuďom. Kreatívu kampane zastrešila agentúra TRIAD. 

​Nová Šariš 13° je charakteristická intenzívnou zlatou farbou a chmeľovou arómou. Karamelizovaný slad dodáva pivu plnú a bohatú chuť. Na príjemnú, ale výraznú horkosť novinky vplýva poctivo vyberaný chmeľ a trojité chmelenie. 

Zdroj: Šariš

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.