Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
24.06.2020, 11:55

Kaufland spúšťa druhý ročník projektu Čerstvé hlavičky

Projekt podporuje konzumáciu čerstvého ovocia a zeleniny na školách.

Kaufland spúšťa druhý ročník projektu Čerstvé hlavičky
Zdroj: Kaufland

Projekt Čerstvé hlavičky je späť. Kaufland do škôl prinesie ďalšiu nádielku ovocia a zeleniny. Po úspešnom pilotnom ročníku obchodný reťazec znovu vyzval základné školy, aby sa zapojili do projektu. Cieľom je viesť školákov k tomu, aby ovocie a zeleninu desiatovali pravidelne a radi. 

Spomedzi zaregistrovaných škôl teraz zákazníci Kauflandu hlasovaním zvolia tie, ktoré budú počas nasledujúceho školského roka raz týždenne dostávať čerstvú nádielku pre každého svojho žiaka. Verejné hlasovanie prostredníctvom pokladničných blokov štartuje 24. júna a potrvá až do 29. júla.

Zdroj: Kaufland

Do prvého ročníka projektu bolo zapojených 62 škôl s takmer 23-tisíc žiakmi, ktorým týždenne Kaufland odovzdáva viac ako 4,5 tony čerstvého ovocia či zeleniny. „V rámci projektu Čerstvé hlavičky hľadáme partnerskú školu pre 67 predajní po celom Slovensku. Veríme, že vďaka nemu uľahčíme aspoň jeden deň rodičom odpoveď na otázku, aké ovocie či zeleninu pribaliť svojmu školákovi na desiatu. Veď pravidelná konzumácia ovocia a zeleniny prispieva k zdravým stravovacím návykom,“ vysvetľuje hovorkyňa spoločnosti Kaufland Lucia Langová.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.