Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.06.2020, 07:40

Allianz – SP má novú posilu pre digital marketing

Do tímu market manažmentu Allianz – SP sa od júna pridal Juraj Šnirc.

Allianz – SP má novú posilu pre digital marketing
Zdroj: Allianz-SP

Juraj Šnirc je od júna novou posilou tímu market manažmentu v Allianz – Slovenskej poisťovni. Ako vedúci oddelenia digitálneho marketingu zastrešuje marketingové digitálne aktivity spoločnosti.

Do Allianz – SP prišiel z Poštovej banky, v ktorej dizajnoval jej značkovú stratégiu a neskôr viedol marketing a PR značky 365.bank. Predtým 5 rokov pôsobil ako marketingový manažér v J&T banke, kde zodpovedal za nadlinkovú komunikáciu, sociálne siete a content marketing. Podieľal sa aj na rebrandingu Českej poisťovne Slovensko na Generali.

Juraj Šnirc vyštudoval marketingovú komunikáciu na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave a prvé marketingové skúsenosti získaval ako account manager v PR agentúre.

„Svojimi skúsenosťami v oblasti digitálneho marketingu sa chcem zamerať na oslovenie nových cieľových skupín, budovanie vnímania značky Allianz – SP ako digitálnej poisťovne a využívaním všetkých relevantných digitálnych kanálov zefektívniť marketingovú komunikáciu spoločnosti,“ uviedol Šnirc.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.