Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.06.2020, 08:35

Pornhub v reklame spovedá páry. Zisťuje ich sexuálne preferencie

„Každý z nás má svoje malé hriešne tajomstvá,“ tvrdí značka vo videu.

Pornhub v reklame spovedá páry. Zisťuje ich sexuálne preferencie
Zdroj: Youtube

Najpopulárnejšia stránka s obsahom pre dospelých spustila novú kampaň. Jej cieľom je podporiť spustenie novej služby zdieľaného účtu Premium Lovers, určeného pre dvoch ľudí.

Novinku sa Pornhub rozhodol odkomunikovať verejnosti úplne jednoducho. Do reklamy si prizval niekoľko párov, ktorých sa vypytoval na preferencie v porne svojho partnera.

Po tom, čo na seba partneri poprezrádzali sexuálne úchylky v sledovaní videí pre dospelých, spoločnosť im pustila porno, ktoré mali sledovať spolu. Všetky páry na konci reklamy potvrdili, že si spoločným sledovaním porna obohatia intímny život.  

Kreatívne reklamu zastrešila agentúra Officer & Gentleman, ktorá v minulom roku pracovala na reklame s názvom The Dirtiest Porn Ever. Upozorňovala v nej na znečistenie životného prostredia.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.