Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.07.2020, 14:30

Huawei otvoril svoj najväčší obchod na svete, je výkladnou skriňou moderných technológií

Nachádza sa v čínskom Šanghaji.

Huawei otvoril svoj najväčší obchod na svete, je výkladnou skriňou moderných technológií
Zdroj: Huawei

Spoločnosť Huawei otvorila najväčší obchodný dom na svete. Nachádza sa v čínskom Šanghaji a je demonštráciou nielen najnovších technológií značky, ale aj predzvesťou toho, ako by mohli vyzerať inteligentné obchodné domy budúcnosti.

Výkladná skriňa inovácií Huawei zaujme hneď viacerými prvkami: na mieste sa nachádza 220 konzultantov, ktorí poskytnú podporu v 10 jazykoch, nechýba komunitná časť s bezplatnými prednáškami a podujatiami či špeciálna zóna, kde si návštevníci môžu vyskúšať funkcie umelej inteligencie a “smart” života v praxi.

Obchod svoje brány otvoril slávnostne 24. júna v Šanghaji a stal sa zároveň najväčším predajným priestorom značky na svete. Rozprestiera sa na ploche viac ako 5000 metrov štvorcových. Historická budova z roku 1935, postavená v štýle Art Deco, prešla kompletnou rekonštrukciou, ktorá jej nielen vdýchla nový život, ale zároveň ju premenila na rozľahlý otvorený priestor, pripomínajúci námestie.

Zdroj: Huawei

“V Huawei nám vždy záležalo na blízkom kontakte so zákazníkmi. Ten sa však neobmedzuje iba na predaj našich produktov. Naším cieľom je budovať komunitu, ktorá spája bežných zákazníkov, firemných klientov, vývojárov a vlastne všetkých, ktorí žijú modernými technológiami. Preto sme do nášho vlajkového obchodu začlenili aj unikátnu zónu s umelou inteligenciou, aká v Číne nemá obdobu,” povedal pri príležitosti otvorenia Richard Yu, CEO spotrebiteľskej divízie Huawei.

Inteligentný zážitok na prvom mieste

Všetky produkty sú umiestnené vo veľkej presklenej zóne na prvom poschodí. Tá je navrhnutá tak, aby do nej prenikalo čo najviac prirodzeného svetla, čo nielen znižuje spotrebu energie, ale aj odstraňuje bariéry medzi vnútorným a vonkajším priestorom. Samozrejmosťou je kompletný sortiment aktuálnych produktov Huawei - od smartfónov cez nositeľnú techniku a tablety až po počítače.

Druhé poschodie si zachovalo charakteristický dizajnový prvok Art Deco - zavesený strop s vrstveným efektom. Nachádza sa tu klenot obchodu - špeciálna zóna, v ktorej si môžu zákazníci vyskúšať technológiu umelej inteligencie v praxi. Je rozdelená na päť zážitkových sekcií: inteligentný domov, mobilná kancelária, fitness a zdravie, cestovanie a zábava.

​Návštevníci obchodu si tu môžu vyskúšať inteligentné funkcie, ako napríklad prepnutie domáceho režimu jedným kliknutím, synchronizácia fitness údajov v reálnom čase či pokročilá spolupráca na viacerých obrazovkách. Vďaka interaktívnemu prepojeniu celej zóny môžu plynule prechádzať z jednej sekcie do druhej, a zhmotniť si tak predstavu inteligentného sveta podľa Huawei.

Zdroj: Huawei
Zdroj: Huawei
Zdroj: Huawei
Zdroj: Huawei
Zdroj: Huawei

Miestne komunitné centrum

Rozľahlý obchod Huawei bol navrhnutý tak, aby neslúžil iba komerčnému účelu, ale rozvíjal aj miestnu komunitu. Tretie poschodie je venované umeleckým zážitkom: výstavná plocha je prispôsobená pre rôzne formy audiovizuálneho umenia - od malieb až po premietanie filmov.

Nechýba priestor určený na rozhovory s predstaviteľmi Huawei či terasa s átriom, kde sa pravidelne konajú bezplatné prednášky. Návštevníci sa môžu dozvedieť viac napríklad o produkcii videa, vývoji aplikácií či tvorbe hudby. Vízia Huawei je vo svojom vlajkovom obchode spájať komunitu nadšencov z rôznych oblastí života. Medzi plánovanými podujatiami preto nechýbajú umelecké výstavy, stretnutia s vývojármi, premiéry filmov či koncerty.

„Najnovší a najväčší obchod Huawei v Šanghaji predznamenáva budúcnosť tohto konceptu. Od začiatku sme ho navrhli s dôrazom na to, aby pomohol prinavrátiť ducha miestnej komunity. Preto spája nielen zákazníkov, vývojárov a miestnych umelcov, ale tiež rôzne prístupy a oblasti života - históriu, umenie, technológiu a budúcnosť do jedného celku. Podobné koncepty plánujeme postaviť vo veľkomestách po celej Číne. Pozývame všetkých fanúšikov moderných technológií na jeho návštevu,” uzatvára Richard Yu.

Huawei otvorením svojho vlajkového obchodu potvrdzuje svoje popredné miesto medzi najinovatívnejšími firmami sveta. Podľa tohtoročného rebríčka spoločnosti Boston Consulting Group je telekomunikačný gigant celosvetovo šiestou najinovatívnejšou spoločnosťou za rok 2020, čím si oproti minulému roku polepšil o 42 miest. To predstavuje najväčší tohtoročný posun v TOP 50. Spoločnosť Huawei poskytuje produkty a služby vo viac ako 170 krajinách, pričom ich využíva viac než tretina svetovej populácie. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.