Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.07.2020, 12:40

Značka Libresse uvádza príbehy maternice

Krátky film chce rozptýliť mýty o ženskom súkromí.

Značka Libresse uvádza príbehy maternice
Zdroj: Libresse & Bodyform

Ženská intimita je nosnou témou kampane značiek Libresse a Bodyform. Kombinovaný, animovano-hraný film ukazuje, čo ženy prežívajú pri menštruácii, menopauze, potrate, či narodení dieťaťa.

Autorkou filmu je Nisha Ganatra, režisérka a producentka, ktorá získala za svoju prácu ocenenie Golden Globe. Ganatra verí, že jej film vzbudí záujem a pozitívnu diskusiu a zároveň rozptýli mýty o ženskom intímnom svete.

Autormi kampane Womb Stories, sú prevažne ženy, pod kreatívu sa podpísala britská pobočka agentúry BBDO, pre tento trh bola kampaň aj pripravená.

Príbeh je rozdelený do viacerých sekvencií, každý rozpráva vlastný príbeh. Autori zdôrazňujú, že sa snažili animáciou čo najviac priblížiť emócie a vyjadriť to, čo ženy reálne v jednotlivých situáciách cítia. Pozrite si výsledok.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.