Čo sa týka životnosti, dokážu byť bežecké tenisky veľmi zákerné. Zvršok môže byť stále ako nový, ale napriek tomu sú už tenisky z bežeckého hľadiska dávno po smrti. Najdôležitejšou časťou bežeckých tenisiek je totiž tlmiaca vrstva, ktorá pri každom kroku pohlcuje nárazy a ktorá má bohužiaľ veľmi obmedzenú životnosť. Jej životnosť sa líši typ od typu a model od modelu, ale nikdy nie je neobmedzená. V momente, keď dôjde k opotrebeniu tlmiacej vrstvy, vzniká výrazne vyššie riziko zranenia a navyše, tenisky už nie sú ani zďaleka tak pohodlné, ako boli na začiatku. U tréningových tenisiek sa doporučuje výmena po asi tisícke nabehaných kilometrov, ale toto číslo sa bude líšiť človek od človeka. Úlohu totiž bude hrať vaša hmotnosť, technika behu aj povrch, po ktorom beháte. Najlepšie je preto spoľahnúť sa na svoj pocit a v momente, kedy už budete cítiť každý kamienok, kedy vás začne niekde niečo bolieť alebo sa vám začnú znenazdajky vytvárať pľuzgiere, je čas na to sa so starými topánkami rozlúčiť a zaobstarať nový pár. Staré tenisky nemusíte rovno vyhadzovať do popolnice, ak je zvršok bez poškodenia, môžete tieto topánky stále využívať na krátke ľahké výbehy po mäkšom povrchu alebo ich používať na vychádzky, jazdu na okolo a ďalšie aktivity, ktoré sú menej náročné na odpruženie.Flickr
StoryEditor

Top 3 aktuálne trendy v online nakupovaní: behanie, záhrada a bazény

08.07.2020, 08:00
Autor:
redred
E-commerce rástol rekordným tempom. Koronakríza presunula na internet nakupujúcich aj predajcov.

Koronakríza je síce na ústupe, ale je dopady sa ešte stále odrážajú na poli e-commerce a ovplyvňujú naše spotrebiteľské návyky.

Online nákupy stále rastú

Online predaj v prvých mesiacoch roku 2020 rástol rekordným tempom. Marcový predaj stúpol až o 54 percent a aprílový o 49 percent. Jedným z dôvodov takéhoto vysokého rastu je aj koronakríza, ktorá spôsobila, že na internet sa presunuli nakupujúci aj predajcovia.

Rozšíril sa aj okruh kategórií, ktoré Slováci tradične nakupujú na internete – od minulého mesiaca stúpol záujem o dámske šaty, karnevalové kostýmy či clip-in vlasy o desiatky percent.

Rastúci trend e-commerce sa držal aj v máji, hoci už badať mierne spomalenie v porovnaní s marcom a aprílom. V máji dosiahol medziročný rast e-commerce 30 percent, čo je stále vysoké číslo. Spomalenie rastu môžeme pripísať uvoľňovaniu bezpečnostných opatrení, ktoré spôsobilo, že Slováci sa pomaly začali vracať k nákupom v kamenných obchodoch.

Beh je in

Bezpečnostné opatrenia, medzi ktoré patrilo aj uzavretie posilňovní, plaveckých bazénov a ďalších športovísk, spôsobili, že Slováci sa obrátili k outdoorovým športom. To sa odrazilo aj na predaji bežeckých tenisiek u online predajcov.

Trendom mesiaca na Heureke sú aj teraz bežecké tenisky, ktoré obsadili až 7 priečok z desiatich. Popularita vybraných modelov v máji rástla o stovky až tisíce percent.

Slováci sa začali pripravovať na leto

záhrada, kvety záhrada, kvety Reuters

​E-shopy v uplynulých týždňoch zaznamenávajú zvýšený záujem o tovar, ktorý by Slovákom pomohol prežiť leto v pokoji a pohodlí. Zvýšenej popularite sa tešia napríklad ventilátory (nárast o 98 percent oproti aprílu) a klimatizácie (nárast takmer o 460 percent oproti minulému roku).

Nakoľko aj nad dovolenkami v zahraničí visí otáznik neistoty, Slováci si v online obchodoch zariaďujú svoje záhrady a pripravujú ich na leto. Nákupný radca Heureka registruje v posledných mesiacoch niekoľkonásobný nárast záujmu o záhradné lehátka (o 718 percent za apríl), záhradné stoličky a kreslá (o 375 percent) a záhradné hojdačky (o 260 percent).

O stovky percent rastie aj popularita záhradných bazénov, bazénových fólií a bazénového príslušenstva. Po minulé roky bolo trendom tieto nákupy vybavovať už v marci, ale situácia spojená s koronavírusom ich odsunula až na máj či dokonca jún.

Najnovšie informácie o aktuálnom dianí na poli e-commerce priniesol portál Heureka.

01 - Modified: 2020-06-07 10:50:11 - Feat.: 0 - Title: Prieskum: 20 percent Slovákov minulo na oblečenie viac peňazí než normálne. Ako sa zmenilo naše správanie v módnom e-commerce? 02 - Modified: 2020-04-23 14:20:56 - Feat.: 0 - Title: Slovenský e-commerce zažíva v posledných týždňoch druhé Vianoce 03 - Modified: 2020-03-19 10:30:04 - Feat.: 0 - Title: Heureka predstavila top hráčov slovenského e-commerce roku 2019
01 - Modified: 2024-04-12 10:38:05 - Feat.: - Title: E-commerce si s PPC (ne)vystačí. Čo si vyžaduje zmena správania spotrebiteľov a inovácie? 02 - Modified: 2024-01-18 09:59:51 - Feat.: - Title: Toto bude 5 najsilnejších trendov v e-commerce pre rok 2024 03 - Modified: 2024-02-12 08:00:00 - Feat.: - Title: Rita Harnett: Spomalenie nákupnej cesty môže zvýšiť efektivitu predaja 04 - Modified: 2024-01-09 11:22:31 - Feat.: - Title: Vianoce vrátili slovenský e-commerce v 4. kvartáli k rastu, no minulý rok nedobehol 05 - Modified: 2023-12-04 12:41:08 - Feat.: - Title: Chceme byť pre našich zákazníkov viditeľní, hovorí marketingová riaditeľka Billy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 00:09