Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
15.07.2020, 09:45

ČSOB: V lete sa oplatí cestovať za krajším bývaním

Odporúča ČSOB Stavebná sporiteľňa v novej kampani na úver na rekonštrukciu.

ČSOB: V lete sa oplatí cestovať za krajším bývaním
Zdroj: ČSOB

Slováci sa tento rok z dôvodu pandémie a nevyhnutnej prevencie musia prispôsobiť viacerým obmedzeniam a jedným z nich je aj cestovanie. Mnohí sa tak rozhodli dovolenkové obdobie venovať činnostiam, ktoré možno doteraz odkladali. ČSOB Stavebná sporiteľňa túto situáciu využila a pretavila do kreatívneho spracovania novej kampane na výhodný úver na rekonštrukciu.

Jej základnou ideou a posolstvom je cesta ku krajšiemu bývaniu, na ktorú sa toto leto môžu bez obáv vydať všetci.

V hlavnom online videu sú výhody samotnej rekonštrukcie a zároveň všetky benefity úveru predstavené spôsobom, ktorý ľudia veľmi dobre poznajú práve z cestovania do dovolenkových destinácií. Rovnako kľúčový vizuál kampane pracuje so symbolikou cestovateľských zážitkov.

Kreatívu tradične zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi. „Je známe, že pri rekonštrukcii sa človek nenudí a veríme, že sa nebude nudiť ani pri našom spote,“ hovorí Jakub Kuvik, kreatívny riaditeľ MUW Saatchi & Saatchi.

Kampaň bude nasadená počas celého letného obdobia a okrem hlavného videa sa v online objavia aj dve krátke produktové videá z cesty ku krajšiemu bývaniu. V rámci konceptu sú pripravené aj rôzne ďalšie formy online komunikácie.

Zdroj: ČSOB

Vizitka kampane: 

Klient: ČSOB Stavebná sporiteľňa (Michaela Matoleková)
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jakub Kuvik
Art Director: Roman Švajka
Copywriter: Juraj Chmel
Stratég: Klaudia Linkeschová
Account Director: Anh Doan
Account Executive: Petra Kalmárová

Produkcia: Playground13
Režisér: Gregor Valentovič

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.