Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
27.07.2020, 15:35

Indian Tonic oslavuje 150. narodeniny

Spoločnosť Schweppes sa rozhodla pre kampaň s tromi vizuálmi.

Indian Tonic oslavuje 150. narodeniny
Zdroj: Schweppes

V roku 1870 sa zrodil Indian Tonic, ktorý sa stal kultovým nápojom značky Schweppes.

​Ako značka uvádza v tlačovej správe, bol často krát napodobňovaný, no žiadny produkt sa mu nikdy nevyrovnal.

Pri príležitosti 150. výročia svojho vzniku sa spoločnosť Schweppes rozhodla kampaňové vizuály zveriť do rúk agentúry BETC. Fotograf Dan Tobin Smith chcel prostredníctvom vizuálov pripomenúť spotrebiteľom, že ikonický Tonic je slávnostný, osviežujúci, ale predovšetkým originálny.

Zdroj: Schweppes
Zdroj: Schweppes

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.