Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
28.07.2020, 10:00

Hodnotenie Stratégií: Najlepšou prácou júna sú Borci na ľade

Agentúrou mesiaca je Istropolitana Ogilvy.

Hodnotenie Stratégií: Najlepšou prácou júna sú Borci na ľade
Zdroj: archív

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou júnového Hodnotenia sa stala agentúra Istropolitana Ogilvy. 

Backstage z júnového Hodnotenia približuje Peter Holík zo Slovenskej sporiteľne. 

Kategória: Film- televízna reklama

Odteraz bude dátovať každý

Korona výrazne urýchlila digitalizáciu obyvateľstva. Zrazu sme si s rodičmi a so starými rodičmi, ktorí predtým odmietali nové technológie, volali cez videohovory a vymieňali si správy cez sociálne siete. Telekom v reklame pokračuje v rozprávaní autentických a jemne ironických situácií zo života, karta sa obrátila a deti, ktoré väčšinu času a v každej situácii trávili na mobiloch, vystriedali ich rodičia a starí rodičia.

Klient: Telekom
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Veronika Holaňová
Strategy director: Klaudia Linkeschová
Copywriter: Ivana Polohová, Jaroslav Vígh
Account manager: Ema Marišová, Tatiana Hrutková

Kategória: Film – online film a video

Pochod za život

Zadaním pre dlhoročnú agentúru neziskovej organizácie Magna bolo vymyslieť komunikáciu, ktorá by oslovila nových aj existujúcich darcov, aby nezabudli prispieť na humanitárnu pomoc v Kongu. Spot je príbehom matky chorého Patrika, ktorá za zdravotnou starostlivosťou putuje až štyri dni. Agentúra putovanie afrických matiek postavila do kontrastu s lokálnym insightom a preniesla pojem „pochod za život“ do nového významu.

Klient: Magna
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Michal Belej, Peter Darovec
Art director: Michal Valušek
Strategy director: Veronika Romsauerová
Copywriter: Michal Belej, Peter Darovec
Account manager: Helena Trčková

Kategória: Digital – social media

Pochod za život

Fundraisingová kampaň humanitárnej organizácie Magna tento rok ukazuje príbeh africkej matky, ktorá musí putovať štyri dni, aby svojho malého syna Patrika zverila do rúk zdravotníckeho personálu. Jej „pochod za život“ sa rozhodla Istropolitana Ogilvy dať do kontrastu s aktuálnou témou na Slovensku. Komunikácia oslovila množstvo známych osobností, ktoré sa odfotili s transparentom a posúvali myšlienku kampane verejnosti sociálnymi sieťami.

Klient: Magna
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Michal Belej, Peter Darovec
Art director: Michal Valušek
Strategy director: Veronika Romsauerová, Juraj Plánovský
Copywriter: Michal Belej, Peter Darovec, Lenka Lukáčová, Valéria Frázová
Account manager: Helena Trčková

Kategória: Digital – influencer marketing

Borci na ľade

Borovička Borec je už niekoľko rokov partnerom Majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji. Tento rok sa však majstrovstvá neuskutočnili, a tak sa značka v spolupráci s agentúrou Mannschaft rozhodli zápasy presunúť do onlinu. V online majstrovstvách v hokeji s názvom Borci na ľade 2020 zápasili známe osobnosti, z ktorých každá bola hráčom v mužstve inej krajiny. Moderátorom online podujatia bol komik Joe Trendy.

Klient: Borovička Borec
Agentúra: Mannschaft
Creative director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Art director: Adam Marčan
Strategy director: Adam Marčan, Matúš Kvas
Copywriter: Matúš Kvas
Account manager: Adam Marčan

Kategória: Vizuál

Nikto nedokáže vypiecť s cenami tak ako my

Zadanie pre Wiktor Leo Burnett bolo prosté – odkomunikovať, že Lidl dlhodobo znížil cenu za chlieb. Agentúra pripravila vizuál, v ktorom promovala nielen novú cenu za chlieb, ale zároveň upevnila aj positioning Lidla ako cenovo najvýhodnejšieho reťazca spomedzi konkurencie. Jednoduchosť nápadu spotrebiteľovi jasne odkomunikovala myšlienku reklamného vizuálu.

Zdroj: Lidl

Klient: Lidl Slovensko
Agentúra:
Wiktor Leo Burnett
Creative director: Ivana Pacoňová
Art director: Mária Karasová
Copywriter: Ivana Pacoňová
Account manager: Anastasiya Kazmiruk

Kategória: Out of home

#jemito4

Operátor 4ka mierne pozmenil koncept komunikácie. Na promo ponuky nekonečných dát sa rozhodol zvoliť outdoorové reklamné nosiče, na ktorých jednoduchým a zrozumiteľným wordingom odkomunikoval, že keď majú mladý nekonečné dáta od 4ky, nemusia nič riešiť. V sérii vizuálov spojili produktové posolstvo s imidžom a ukázali mladých ľudí, ktorým „je to 4“.

Zdroj: archív
Zdroj: 4ka

Klient: 4ka
Agentúra: Mark BBDO
Creative director: Vlado Slivka
Art director: Boyo Dohnal
Strategy director: Marian Timoracký
Copywriter: Ivan Fiedler, Michal Roháček
Account manager: Kristína Halová

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné júnové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v júlovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.