Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieAmerickej spoločnosti McDonald's klesol v druhom štvrťroku čistý zisk o 68 percent na 483,8 milióna dolárov. Najväčší svetový reťazec reštaurácií s rýchlym občerstvenia musel kvôli karanténnym opatreniam vyvolaným pandémiou zavrieť nemálo prevádzok, v apríli to bola napríklad celosvetovo štvrtina z nich. Zachoval sa ale predaj z okienok a doručovanie jedla.
Tržby v pobočkách otvorených aspoň 13 mesiacov sa spoločnosti McDonald's v období od apríla do júna znížili o 23,9 percenta. Dole ich ťahali najmä veľké medzinárodné trhy ako Británia, Francúzsko a Latinská Amerika. Analytici oslovení spoločnosťou Refinitiv čakali pokles o 23,24 percenta.
V Spojených štátoch, kde spoločnosť prevádzkuje viac ako tretinu svojich reštaurácií, klesli tržby v pobočkách otvorených aspoň 13 mesiacov o 8,7 percenta, vďaka obsluhe drive-in a doručovanie jedla. Očakával sa pritom prepad o 9,97 percenta.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.