StoryEditor

Režisér Maroš Milčík zaujal na prestížnom festivale Berlin Commercial

04.08.2020, 08:00
Autor:
pzpz
Reklamy Phase a Fejm zabojujú v silnej svetovej konkurencii v kategóriach najlepšia reklama, réžia a strih.

Festival Berlin Commercial oceňuje práce režisérov z celého sveta a každý rok odznejú aj známe mená. Na minuloročnom festivale získal zlato v hlavnej kategórií najlepšia reklama Ridley Scott s reklamou Hannessy XO - Seven worlds. 

Medzi tohtoročnými nomináciami nájdeme v hlavnej kategórii najlepšia reklama aj spot PHASE- Moments, ktorá je zároveň nominovaná aj za najlepšiu réžiu.

Vizitka: 

Agentúra: eMotion Consulting
Produkcia: Soft Pillow by GEORGE MILLER
Creative director: Martin Knut
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Gašper Šnuderl
Producent: Juraj Molnár

Reklamný spot VÚB - Fejm je nominovaný v craft kategórii najlepší strih. Ide o minuloročnú študentskú kampaň bankyVÚB banka ňou cielila na mladých a uviedla komunikačný koncept, ktorý nahradil koncept so Zrebným a Frlajsom. 

Vizitka: 

Klient: VÚB Banka
Agentúra: TRIAD
Produkcia: Revers
Creative director: Vladimír Kurek
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Anna Smoroňová
Producent: Adam Noška

Či sa reklamám podarí získať ocenenia v Berlíne, sa dozvieme 11. septembra. Všetky nominované práce si môžete pozrieť na oficiálnej stránke súťaže

01 - Modified: 2019-06-18 17:09:12 - Feat.: 0 - Title: Prvý úspech v Cannes. Práca slovenského režiséra má shortlist 02 - Modified: 2019-08-27 14:18:51 - Feat.: 0 - Title: VÚB banka: Potrebuješ boostnuť Fejm?
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 02:03