Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
04.08.2020, 08:00

Režisér Maroš Milčík zaujal na prestížnom festivale Berlin Commercial

Reklamy Phase a Fejm zabojujú v silnej svetovej konkurencii v kategóriach najlepšia reklama, réžia a strih.

Režisér Maroš Milčík zaujal na prestížnom festivale Berlin Commercial
Zdroj: Maroš Milčík

Festival Berlin Commercial oceňuje práce režisérov z celého sveta a každý rok odznejú aj známe mená. Na minuloročnom festivale získal zlato v hlavnej kategórií najlepšia reklama Ridley Scott s reklamou Hannessy XO - Seven worlds. 

Medzi tohtoročnými nomináciami nájdeme v hlavnej kategórii najlepšia reklama aj spot PHASE- Moments, ktorá je zároveň nominovaná aj za najlepšiu réžiu.

Vizitka: 

Agentúra: eMotion Consulting
Produkcia: Soft Pillow by GEORGE MILLER
Creative director: Martin Knut
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Gašper Šnuderl
Producent: Juraj Molnár

Reklamný spot VÚB - Fejm je nominovaný v craft kategórii najlepší strih. Ide o minuloročnú študentskú kampaň bankyVÚB banka ňou cielila na mladých a uviedla komunikačný koncept, ktorý nahradil koncept so Zrebným a Frlajsom. 

Vizitka: 

Klient: VÚB Banka
Agentúra: TRIAD
Produkcia: Revers
Creative director: Vladimír Kurek
Réžia: Maroš Milčík
Kamera: Anna Smoroňová
Producent: Adam Noška

Či sa reklamám podarí získať ocenenia v Berlíne, sa dozvieme 11. septembra. Všetky nominované práce si môžete pozrieť na oficiálnej stránke súťaže

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.