Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.08.2020, 22:06

Nemecká automobilka Audi stiahla reklamu. Kritici hovoria o necitlivej reklame

Kritikom sa nepáči život ohrozujúca pozícia dieťaťa vo vizuáli.

Nemecká automobilka Audi stiahla reklamu. Kritici hovoria o necitlivej reklame
Zdroj: @AudiOfficial/Twitter

Nemecká automobilka Audi bola prinútená stiahnuť vizuál, v ktorom stojí dieťa pred vysokovýkonným autom a je banán. Ľuďom na sociálnych sieťach sa tento motív s dieťaťom nepáčil, majú k nemu rôzne výhrady. Audi sa ospravedlnilo a vizuál stiahlo. "Počúvame vás, a preto sme pripravení napraviť to," zareagovala automobilka. "Ospravedlňujeme sa za tento necitlivý obrázok, viac sa neobjaví."

Kritici videli vo vizuále niekoľko problémov. Niektorým prekážal postoj dieťaťa, ktorý považovali za provokujúci a zároveň ohrozujúci život. Iní hovorili o nebezpečnosti v tom zmysle, že vodič by nemusel vidieť dieťa. A ďalší hovorili o "sexuálnom" podtóne, pretože banán a "výkonné" auto je symbolom mužskej žiadostivosti.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.