Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.08.2020, 11:45

Zjazdoví lyžiari a kanoista si zmerali sily v netradičnom trojboji

Ide o súčasť kampane reťazca Billa.

Zjazdoví lyžiari a kanoista si zmerali sily v netradičnom trojboji
Zdroj: Billa

Vodnoslalomár Matej Beňuš a zjazdoví lyžiari Adam a Andreas Žampovci sa stretli v súboji, ktorý preveril ich šikovnosť, rýchlosť aj schopnosti na bicykli. Ich zápojenie je súčasťou kampane spoločnosti BILLA, v ktorej predajniach prebieha počas tohto leta spotrebiteľská súťaž „Uži si leto na bajku“ o 240 športových bicyklov.

Lyžiari Adam a Andreas Žampovci a vodnoslalomár Matej Beňuš sú už niekoľko rokov športovými ambasádormi siete supermarketov BILLA. Pestrý trojboj, ktorý absolvovali v Bratislave – v predajni BILLA na Bajkalskej ulici a pri jazere Štrkovec, bol už ich druhým súťažným stretnutím. Po prvý raz si sily zmerali ešte pred dvomi rokmi v pretekoch na vode, na Malom Dunaji.

Súboj slovenských reprezentantov sa skladal z troch disciplín. V prvej z nich dostali športovci časový limit štyri minúty na to, aby v predajni nakúpili čo najviac produktov privátnych značiek a zároveň sa čo najviac priblížili k sume 20 eur. Ide totiž o najnižšiu sumu za nákup, s ktorou sa zákazníci BILLA môžu zapojiť do súťaže „Uži si leto na bajku“.

Súboj Mateja Beňuša, Adama a Andreasa Žampu pokračoval druhou disciplínou, v ktorej išlo o rýchlosť na bicykli. Športovci si nakúpené produkty preložili z nákupných košíkov do recyklovateľných tašiek, a tie si pripevnili na bicykel. S takouto záťažou potom absolvovali okruh okolo jazera Štrkovec.

Záverečnou disciplínou trojboja slovenských reprezentantov bol kvíz o BILLA Bonus karte. Ako súťaž dopadla, si môžete pozrieť v nasledujúcom videu: 

BILLA sa dlhodobo angažuje v činnostiach podporujúcich aktívny životný štýl či zdravú životosprávu. Aj preto sme sa do kampane Uži si leto na bajku rozhodli zapojiť našich športových ambasádorov, ktorí sa osvedčili pri nákupe na čas a tiež aj v napínavom cyklo-súboji. Veríme, že možnosť vyhrať bicykle inšpiruje k tráveniu leta na dvoch kolesách aj našich zákazníkov, ktorým aj týmto spôsobom ďakujeme za ich vernosť a priazeň,” povedala Denisa Pernicová, marketingová riaditeľka BILLA.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.