Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.08.2020, 15:26

Všeobecná zdravotná poisťovňa láka poistencov na program výhod. Chce byť modernou spoločnosťou

Kampaň pripravila agentúra MullenLowe GGK.

Všeobecná zdravotná poisťovňa láka poistencov na program výhod. Chce byť modernou spoločnosťou
Zdroj: VŠZP

Všeobecná zdravotná poisťovňa prináša program benefitov pre celú rodinu. Nový produkt s názvom Peňaženka zdravia bude dostupný pre poistencov od 1. januára budúceho roka. Peňaženka zdravia je určená aj pre všetkých nových poistencov, ktorí požiadajú o zmenu poisťovne do konca septembra. Lákadlom je možnosť využiť dodatočný finančný príspevok na zdravotnú starostlivosť až do výšky 800 eur ročne pre celú rodinu a blízkych.

Pri tejto príležitosti pripravila VšZP kampaň, ktorá vznikla v agentúre MullenLowe GGK.

Kreatívny koncept je postavený na myšlienke spájania síl a vzájomnej solidarite. Hlavným motívom kampane je podávanie srdca z obrazu do obrazu. Srdce si podáva osem členov širšej rodiny a je zakotvený aj v aktuálnom logotype VšZP. Zároveň predstavuje vzájomné zdieľanie lásky, starostlivosti a spolupatričnosti. Celú myšlienku podporuje príjemná hudba Simy Martausovej a Martina Haricha.

Kreatívny koncept ukazuje, že spojiť sily sa oplatí. Či už ide o prihlásenie sa do VšZP alebo o spojenie sa v rámci rodiny a získanie peňažného benefitu 800 eur na zdravie.

„Modernosťou a vizuálnym stvárnením, ktoré približuje aj používanie mobilnej aplikácie naprieč celou rodinou, sme chceli verným, ale aj novým poistencom Všeobecnej zdravotnej poisťovne priblížiť budúce smerovanie najväčšej zdravotnej poisťovne na trhu. Našim zámerom bolo aj vyslanie signálu, že VšZP chce byť modernou, transparentnou spoločnosťou, ktorá má byť schopná udávať trendy,“ hovorí  Dominika Šulková, vedúca odboru marketingu a komunikácie VšZP.

Kampaň bude nasadená v televízii, rádiu, OOH v online, od 11. augusta do konca septembra.

Vizitka kampane:

Klient: VšZP
Strategic direction VšZP: Dominika Šulková
Account management VšZP: Petra Jurgošová, Sandra Miskolcziová
Kreatívna agentúra: MullenLowe GGK
Creative direction: Ondrej Kořínek
Art direction: Timotej Kelecsényi
Copy writting: Ondrej Kořínek, Barbora Jančová
Strategic management: Robert Cyprich
Account management: Marta Sekerková
Produkcia: Laurinc Studio
Hudba kampane: Sima Martausová & Martin Harich - Spojiť

Takto vyzerá hlavný vizuál kampane:

Zdroj: VŠZP

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.