Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieBurger King sa rozhodol verejne ukázať videá, ako to vyzerá v kamenných prevádzkach počas nočnej smeny. Zozbieral nahrávky, ktoré používatelia uverejňovali na internete a spolu s kamerovými záznamami ich použil v reklamnom spote, ktorý je reálnym príkladom toho, ako sa niektorí zákazníci podgurážení alkohol či pod vplyvom drog správajú.
Takémuto vyčíňaniu v podobe bitky s dopravnými kužeľmi, či obhadzovaniu s hranolkami a stretnutiu s nahými ľuďmi sa môžu spotrebitelia vyhnúť, keď si jedlo objednajú domov.
Odkazom na konci videa Burger King dodáva: „Neskoré nočné donášky. To najlepšie z Burger Kingu. Bez toho najhoršieho z Burger Kingu.“
Thais Souza Nicolau, riaditeľka pre komunikáciu a inovácie spoločnosti Burger King v Brazílii, uviedla: „Vždy sme naladení na správanie našich zákazníkov, aby sme vytvárali ponuky a služby, ktoré zodpovedajú ich potrebám. V posledných mesiacoch sme na našich sociálnych sieťach videli opakujúce sa zmienky od zákazníkov, ktorým chýba navštevovanie Burger King prevádzok. Preto sme sa rozhodli v reklame hrať s našimi „ trápnymi situáciami “ a priniesť do komunikácia počas pandémie humor."
Ak vám napadla otázka, či takouto reklamou sieť reštaurácií neodradí potenciálnych zákazníkov na návštevu prevádzky, Burger King počíta s tým, že kvôli pandémii je aj tak väčšina pobočiek v Brazílii zatvorená.
Reklamu známej značky pripravila brazílska agentúra David São Paulo.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.