Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
18.08.2020, 14:55

Kooperativa štartuje novú kampaňou s novým pozitívnym claimom

Hlavným „hrdinom“ kampane je obyčajná včela, ktorá nechtiac spôsobuje nepríjemnosti.

Kooperativa štartuje novú kampaňou s novým pozitívnym claimom
Zdroj: Kooperativa

Pri príležitosti svojich 30. narodenín spúšťa poisťovňa novú kampaň. V sérii spotov na poistenie života, domácnosti a sponzorský odkaz ukazuje, ako málo stačí na to, aby sa stala poriadna nehoda.

Hlavným „hrdinom“ novej kampane je obyčajná včela, ktorá nechtiac spôsobuje nepríjemnosti. Spolu s konceptom uvádza poisťovňa aj nový claim, v ktorom sľubuje že „s naším poistením sa všetko zlé na dobré obráti“.

„Nie je, samozrejme, v našich silách, aby sme zvrátili následky živelných katastrof či úrazov. S uzavretým poistením sa však každá takáto udalosť zvláda omnoho ľahšie a práve to chceme touto kampaňou povedať,“ vysvetľuje nový riaditeľ marketingu a komunikácie Juraj Mičko.

Pozrite si úvodný spot na životné poistenie:

O kreatívu spotov sa tradične postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi, o produkciu Hitchhiker na čele s režisérom Danom Dekanom.

Vizitka kampane:

Creative Director: Martin Krafčík
Art Director: Ivan Tichý
Copywriter: Martin Krafčík
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Account Director: Zuzana Záziková
Režisér: Dano Dekan
Produkcia: Hitchhiker Films

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.