Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieVedúci marketingu vo Facebooku Antonio Lucio opúšťa gigant sociálnych médií s plánmi venovať sa rôznorodosti a začleneniu do marketingového a reklamného priemyslu, informoval portál Bloomberg News.
Lucio nastúpil na pozíciu vo Facebooku v roku 2018. Skúsenosti si priniesol zo spoločností HP a Visa, kde rovnako ako v Zuckerbergovej firme zastával funkciu CMO.
Za krátke dva roky v spoločnosti sa Lucio zaslúžil o jednu z najvýznamnejších krokov v rebrandingu názvu Facebook a jeho pridanie k názvom známych dcérskych platforiem firmy - Instagramu a WhatsAppu.
Teraz už bývalý CMO dohliadal tiež na prvú reklamu Facebooku na Super Bowl.
Ako uvádza Marketing Dive, Lucio pozdvihol prácu výkonného tímu Facebooku a označil ich za „pozoruhodnú skupinu vedúcich predstaviteľov, ktorú vonkajší svet nepochopil, ale tvrdo sa starajú a sú odhodlaní zabezpečiť, aby tieto platformy mali pozitívny vplyv na svet“.
Marketing Dive zdôrazňuje, že Facebook prišiel o osobnosť, ktorú Forbes v roku 2019 označil za jednu z najvplyvnejších CMO na svete.
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.