Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
26.08.2020, 17:15

BILLA má novú agentúru. Komunikáciu bude zastrešovať AMI COMMUNICATIONS

Agentúra bude spolupracovať na PR aj CSR komunikácii značky.

billa

Komunikáciu obchodného reťazca BILLA bude zastrešovať agentúra AMI COMMUNICATIONS. Spolupracovať bude na PR aj CSR komunikácii značky, v portfóliu agentúry vystriedala BILLA veľkoobchod METRO Cash & Carry.

Spoločnosť BILLA si tím AMI COMMUNICATIONS vybrala na základe tendra, ktorého sa zúčastnilo šesť slovenských agentúr. Výberové konanie umožňovalo vybrať jednu agentúru pre PR a inú pre komunikáciu CSR aktivít značky. AMI bude pre BILLA zastrešovať obidve oblasti.

„Rozhodovanie bolo ťažké, nakoľko sme mali možnosť si vypočuť mnohé zaujímavé koncepty. AMI COMMUNICATIONS však najlepšie navnímala „DNA“ našej firmy. Presvedčila nás premyslenou komunikačnou stratégiou aj kreatívnymi nápadmi. Zároveň by som sa chcela poďakovať aj agentúre, s ktorou sme doposiaľ spolupracovali. Veľmi si vážime spoluprácu s každým jedným externým partnerom, ktorý s nadšením a elánom pristupuje k svojej práci, ” povedala Kvetoslava Kirchnerová, hovorkyňa spoločnosti BILLA.

Ako dodala, v spolupráci s agentúrou bude BILLA naďalej pokračovať v komunikácii širokej ponuky kvalitných slovenských potravín, v osvete zdravého životného štýlu, zmeny cenového vnímania, ale aj v šírení pozitívnych posolstiev v rámci CSR projektov Chlebodarca, Zdravé oči v škôlke a prostredníctvom rôznych športových projektov.

„BILLA má spomedzi zahraničných reťazcov u nás najdlhšiu tradíciu, má skvelý tím a na silne konkurenčnom trhu veľké ambície, na to sa vždy veľmi tešíme. Navyše komunikuje témy, ktoré sú nám blízke a oslovujú spotrebiteľov aj v situáciách, ktoré majú hlbší spoločenský zmysel,“ uviedol Peter Chalmovský, managing director AMI COMMUNICATIONS.

V AMI spolupracovali v oblasti FMCG napríklad s veľkoobchodom METRO, s ktorým sa po víťazstve v tendri BILLA, po piatich rokoch úspešnej spolupráce, rozlúčili. „Spoločnosti METRO ďakujeme za veľa krásnych spoločných projektov a prajeme veľa úspechov,“ uzavrel Chalmovský.

Spoločnosť BILLA pôsobí na Slovensku od roku 1993. V súčasnosti prevádzkuje viac ako 150 supermarketov priemernej rozlohy 900 m² a zamestnáva viac ako 4 500 pracovníkov.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.