Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.09.2020, 10:30

Na prevencii záleží, upozorňovala v kampani spoločnosť Mylan

Komunikáciu zastrešila agentúra Divino.

Na prevencii záleží, upozorňovala v  kampani spoločnosť Mylan
Zdroj: Divino

Výskyt kardiovaskulárnych chorôb spôsobených mimo iných aj vysokou hladinou cholesterolu je alarmujúci. Agentúra Divino preto pre výživový doplnok ArmoLIPID Plus firmy Mylan, okrem celoročnej edukácie smerovanej na médiá v spolupráci s obezitológom a kardiológom, poukazovali aj na to, že na kardiovaskulárne ochorenie zomrie až dvakrát viac ľudí ako na rakovinu. Agentúra v tejto súvislosti navrhla mikro cholesterolovú kampaň v spolupráci s blogerkami a influencerkami. 

Cieľom cholesterolovej kampane prostredníctvom sociálnych sietí bolo zvýšiť povedomie o rizikách, ktoré so sebou vysoký cholesterol prináša. Vysoký cholesterol totiž nebolí a už sa dávno netýka len staršej generácie.

Blogerky a influencerky mali v rámci kampane možnosť dať si zmerať celkovú hladinu cholesterolu v BENU lekárni. Do kampane sa zapojili blogerky a influencerky, ktoré apelovali predovšetkým na dôležitosť prevencie a možných zdravotných komplikácii pri neriešení problému vysokej hladiny cholesterolu.

Zapojili sa Barbora Bakoš, Didiana, Broňa Kováčiková, Fromlenka, Danka Kmeťová a iné.

Zdroj: Divino
Zdroj: Divino

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.