Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
03.09.2020, 09:32

Prejdite sa po novom náučnom chodníku. Nájdete ho v Lidli

Lidl pokračuje v spoločensky zodpovednom prístupe, tentoraz priamo v predajniach. O kreatívu sa postarala agentúra Wiktor Leo Burnett.

Prejdite sa po novom náučnom chodníku. Nájdete ho v Lidli
Zdroj: Lidl

Mnohí ľudia by radi nakupovali s ohľadom na životné prostredie, no majú pocit, že v štandardných obchodoch sa to nedá. Preto sa Lidl rozhodol, že svoje predajne pojme ako náučný chodník. V nadväznosti na dlhodobý claim Na ceste k lepšiemu zajtrajšku, pod ktorým realizuje všetky CSR aktivity, chce zákazníkom prostredníctvom nových POS nosičov ukázať cestu k zodpovednejšiemu nákupu.

S pocitom zodpovednosti za svet rastie aj zvedavosť zákazníkov, ktorí chcú mať čoraz viac informácií o výrobkoch. Preto nové nosiče poskytujú zákazníkom lepší prehľad o tom, odkiaľ hlavné suroviny v konkrétnych výrobkoch pochádzajú, ako boli spracované a prečo predstavujú zodpovednejšiu alternatívu.

Rovnako ako na skutočnom turistickom chodníku, aj na náučnom chodníku v Lidli je možné navštíviť rôzne miesta a stanovištia. Stačí len sledovať zelenú turistickú značku na nosičoch a môžete si pozrieť napríklad Revír vzácnych jednorožtekov, Kopce dobrých čokolád alebo Kávovú hoľu s čajokrásnym výhľadom.

POS nosiče sú často vnímané iba ako funkčné médium, ktoré zákazníkovi hlavne pomáha zorientovať sa v predajni. Preto sme spojili príjemné s užitočným a prostredníctvom hravého copy textu a ilustrácií zároveň edukujeme nakupujúcich o CSR aspektoch výrobkov, ktoré nie sú vždy jednoduchá a zaujímavá téma pre bežných spotrebiteľov,“ hovorí o koncepte Ivana Viteková, copywriterka agentúry Wiktor Leo Burnett.

​Zákazníci sa po náučnom chodníku môžu prejsť v 136 predajniach po celom Slovensku.

Vizitka kampane: 

Klient: LIDL Slovenská republika
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Iva Pacoňová
Copywriter: Ivana Viteková, Iva Pacoňová
Art Director: Štefan Nosko, Jozef Kyselica, Michal Nemček 
Account Manager: Marián Zverbík, Zuzana Kotuliaková
Ilustrátor: Ján Vajsábel
Tlač nosičov: Bittner Print

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.