Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
07.09.2020, 10:30

Bepon spustil novú kampaň. Tvárou sa stala známa make-up artistka

Lucia Sládečková sa podieľala aj na dizajne produktov.

Bepon spustil novú kampaň. Tvárou sa stala známa make-up artistka
Zdroj: Bepon/ foto: Lukáš Kimlička

Značka Bepon spustila koncom augusta novú kampaň, ktorá potrvá až do októbra. Hlavnými tvárami sa stali make-up artistka Lucia Sládečková s jej dcéra Lýdia.

Zdroj: Bepon/ foto

„Keďže našu zákaznícku štruktúru tvoria na 95 percent dámy, novú limitovanú kolekciu prinášame práve ženám, matkám a ich dcéram. Cieľom kampane bolo vytvoriť zaujímavý, moderný produkt, vďaka ktorému im umožníme sa spoločne zladiť a zažiariť. V hesle #VyfarbiSa sa nesie celá kampaň a kto iný by mohol byť tvárou tejto kampane ako make-up artistka, pre ktorú sú farby jej živobytím - Lucia Sládečková (LUCID Style) s jej rozkošnou dcérou Lýdiou,“ vysvetľuje marketingový riaditeľ Martin Krumpál.

Vyfarbi sa podľa značky neznamená len obliecť sa do farieb, ale predovšetkým životný postoj, na nič sa nehrať - byť sama sebou. Pretože skutočná krása spočíva vo vyžarovaní, tvrdí Bepon. S touto filozofiou sa stotožňuje aj LUCID, čo bolo dôvodom na oslovenie pre spoluprácu.

Kampaň nafotil Lukáš Kimlička, bude prebiehať prostredníctvom sociálnych sietí a nasadená je aj v outdoore. Kreatívu komunikácie si Bepon pripravil inhouse. 

Zdroj: Bepon

​Minulý rok mal Bepon na podporu organizácie Nie rakovine kampaň „Obleč sa srdcom“. Tento rok bude kampaň pokračovať a jej tvárami budú Soňa a Ema Mullerové.

V letnom období bola ambasádorkou značky Karolína Chomisteková.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.