Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
11.09.2020, 13:04

Riešenie pre obdobie po koronakríze? Mohlo by to byť promotion

Bývalá šéfka Rádia Expres, Eva Babitzová, hovorí o svojom novom projekte.

Riešenie pre obdobie po koronakríze? Mohlo by to byť promotion
Zdroj: archív

„Som presvedčená, že svet sa po koronakríze ešte veľmi zmení,“ hovorí bývalá šéfka Rádia Expres Eva Babitzová. Aj to je dôvod, prečo je dnes presvedčená, že jej nový projekt má potenciál. Pre Stratégie vysvetľuje, čo môžeme od jej novej agentúry Promo Punkers očakávať.

Hovoríte o tom, že svet zmenený pandémiou pomôže vašej novej agentúre. Ako?
Promo Punkers je agentúra špecializovaná na promotion a myslím, že práve to by sa klientom a agentúram mohlo v súčasnom neistom svete páčiť. Žijeme dynamické, nepredpovedateľné časy, zadávatelia nevedia, čo ich čaká. Čo však vedia veľmi dobre, je, že nemôžu prestať komunikovať. Promotion je riešenie. Je to taká „pankáčina“ – urobme teraz toto a uvidíme, aké výsledky nám to prinesie.

Načrtli ste, s akou novinkou prichádzate na trh. V čom je agentúra iná?
Špecializujeme sa. Robíme promotion, reklamnú udalosť, event, ktorý je založený na nejakej hre, súťaži, ktorej úlohou je pritiahnuť a zabaviť ľudí, a takto motivovať publikum, aby urobilo to, čo zadávateľ očakáva: zhromaždiť ho na nejakom mieste, stiahnuť aplikáciu, ísť na jeho e-shop, jednoducho aktivizovať ho pre potreby zadávateľa.

Ak tomu správne rozumiem, váš tím ponúkne zadávateľom vytvoriť na kľúč nejakú súťaž vrátane jej propagácie v médiách.
Presne tak. Doteraz to robili agentúry alebo médiá. Našou výhodou je, že máme know-how a skúsenosti v tejto špecifickej disciplíne.

Prečo by mali mať zadávatelia záujem spolupracovať s Promo Punkers? Zadávatelia majú predsa kreatívne agentúry, médiá si svoje súťaže tvoria samy.
Ako som povedala, vychádzame z našich skúseností. V minulosti sme pripravovali rôzne typy promotion, súťaže, ktorými sme vedeli zaujať celé Slovensko. Kreatívne agentúry nemajú tieto skúsenosti  – ich priorita a expertíza je niekde inde. Máme databázu kreatívnych mechaník promotion, ktoré fungujú. Naša výhoda tiež je, že vieme kombinovať médiá úplne slobodne. Zároveň si nemyslíme, že dnes sa má promotion odohrávať iba v online svete. Online priestor je segmentovaný, možnosť kampaň skombinovať s tradičnými médiami vám prinesie príležitosť zasiahnuť omnoho väčšie publikum. Jediné, čo potrebujeme, sú odvážni klienti.

Hovorili ste o skúsenostiach v oblasti proma, viete, ako fungujú súťaže. Čo je podľa vás

Nedozvedeli ste sa všetko?

Vyskúšajte digitálne predplatné a dočítajte článok až do konca.
len za
1€!

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.