BestDrive
StoryEditor

Servisná sieť BestDrive pozmenila svoje logo

15.09.2020, 09:30
Autor:
TSTS
Hlavným dôvodom zmeny je spojenie s materským koncernom Continental.

Servisná sieť BestDrive sa rozhodla po takmer piatich rokoch pre zmenu svojho firemného loga. Spoločne s názvom siete BestDrive a typickou siluetou automobilu budú používať doplnok významnej spoločnosti tzv. endorsement „by Continental“, ktorá má zákazníkom evokovať ešte silnejšie spojenie s materským koncernom Continental.

Od roku 2016 používala sieť logo BestDrive s claimom (sloganom tvoriacim image spoločnosti) You drive, we care., v jeho duchu servisy nadštandardným spôsobom naplňujú očakávania svojich zákazníkov, pričom prichádza neustále s ďalšími službami, ktoré zvyšujú ich komfort. V rovnakom roku sa pobočky rebrandovali z pôvodného PneuBoxu na sieť BestDrive do prémiových oranžovo-čiernych farieb, ktoré sú typické práve pre materský koncern Continental.

Hlavným dôvodom zmeny loga je silné spojenie s materským koncernom Continental, ktorý patrí medzi predných svetových subdodávateľov automobilového priemyslu.

Hoci sa značka BestDrive prvýkrát na Slovensku objavila ešte len v polovici roku 2016, servisná sieť má už dlhú tradíciu. Nadväzuje na sieť predajní a servisov Barum, neskôr Matador, jeho korene siahajú do 80. rokov a od roku 2006 boli pobočky známe pod názvom PneuBox.

Prevádzkovateľom siete servisov je spoločnosť ContiTrade Slovakia s. r. o., ktorá je stopercentne vlastnená spoločnosťou Continental Barum s. r. o. Patrí do koncernu Continental AG, ktorý bol založený už v roku 1871 v nemeckom Hannoveri.

Obchodný koncept BestDrive funguje nielen u nás, ale vo viacerých krajinách sveta na 5 kontinentoch – v Ázii, Afrike, Európe, Austrálii a Amerike.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 04:23