Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
16.09.2020, 12:14

Telekom: Predplatenka prináša plné vrecká dát a volaní

Kreatíva kampane je z dielne MUW Saatchi & Saatchi.

Telekom: Predplatenka prináša plné vrecká dát a volaní
Zdroj: Youtube

Telekom predstavuje novú kartu, ktorá po dlhých rokoch nahrádza kartu Easy. Ako jej názov napovedá, ide o predplatenú kartu, ktorá svojim zákazníkom umožňuje predplatiť si volania a dáta.

Predplatenka je určená prevažne mladým ľuďom, ktorí si jednoducho chcú užívať výhody operátora bez toho, aby sa viazali paušálom. A práve im je určená nová kampaň, o ktorú sa postarala agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Hlavným symbolom kampane sú plné vrecká, nie však zlata či peňazí, ale toho, čo si mladí cenia viac. A to sú dáta a volania, s ktorými môžu naložiť úplne slobodne.

Hravým a vizuálne pútavým spôsobom je to stvárnené v dvojici televíznych spotov a v online videách. Tie boli natáčané v zaujímavých industriálnych priestoroch Národnej kultúrnej pamiatky Spilka a ich vytvorenie zastrešila produkcia Zeldeo.

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom - Petra Novotná, Denisa Šindelárová, Michal Mrnčo
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Creative Director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Tomáš Romanec
Art Director: Eduard Drexler
Strategy Planner: Klaudia Linkeschová
Unit Director: Tatiana Hrutková
Account Manager: Zuzana Gazdová & Ema Marišová
Produkcia: Zeldeo
Mediálka: Wavemaker Slovakia

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.