Sledujte nás na Instagrame
@magazin.strategieArt Prix za unikátny počin roka udeľujú členovia kmeňových porôt Zlatého klinca ako ocenenie za výrazný umelecký vklad do reklamného diela. Tento rok ocenenie získal Jonáš Karásek.
Jonáš Karásek má na konte množstvo úspešných a oceňovaných prác. Patrí medzi ne aj kampaň pre Dobrého anjela, ktorá priniesla emotívny príbeh šesťročnej Lujzy, ktorá kvôli náročnej liečbe môže sledovať svet len cez okno, kampaň Hurban Legeng či redizajn Zlatého Bažanta. Jonáš je aj úspešným filmovým režisérom.
Aká je podľa Jonáša najlepšia reklama? "Najlepšia reklama je podľa mňa reklama, ktorá má čistý, jednoduchý, zároveň inteligentný a originálny nápad, inside alebo twist. Alebo ako zvykne hovoriť môj strihač, najlepšia reklama tá, ktorá je uhradená :-)."
A čo na reklamách nemá rad? "Nechcenú umelosť, primitívnosť, hlúposť, otravnosť, komplikovanosť, nudnosť."
Strategický Newsletter
Top správy z marketingu, médií a reklamy.
Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.