Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
21.09.2020, 14:58

Popradská káva má novú kampaň. Rieši v nej závislosť na mobiloch

O kreatívu sa postarala Zaraguza.

Popradská káva má novú kampaň. Rieši v nej závislosť na mobiloch
Zdroj: Zaraguza

Tajomstvo pravého kávičkára pokračuje aj tento rok. Zatiaľ čo pred rokom si Popradská robila srandu z motivačných rád na zlepšenie života, tento rok sa zamerala na ďalší insight typický pre túto dobu.

Priznajme si to, bez mobilu už ani nevyjdeme z domu. Scrollovaním po jeho obrazovke zabíjame hodiny času bez toho, aby sme si vychutnali skutočný život. A práve to chce Popradská spolu s Juniorom zmeniť. Výsledkom je unikátny vynález - antiscrollovací hrnček, vďaka ktorému sa dokážete zbaviť závislosti od scrollovania a bez nervózneho palčeka sa vám bude ľahšie vychutnávať nielen káva, ale aj skutočný život.

Kampaň beží na sociálnych sieťach, aby sa prihovárala všetkým scrollovačom priamo na mieste ich závislosti. Ďalšie zaujímavé dáta o závislosti na mobile nájdete spolu so súťažou o antiscrollovací hrnček na webovej stránke Popradskej kávy.

Vizitka kampane:
Klient: Baliarne obchodu Poprad
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Michal Pastier
Copywriter: Eva Myjavcová
Art Director: Milan Malý
Social media: Nela Pazderková
Account Manager: Jaroslava Huljaková
Produkcia: Hitchhiker Films
Režisér: Pepe Ehrenberger
Hudba: Viktor Hazard

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.