Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
25.09.2020, 11:45

Zlatý klinec 2020: Najoceňovanejším klientom je Heineken

Na kreatívnej súťaži získal tri zlaté Klince, dva strieborné Klince a päť bronzových Klincov.

Zlatý klinec 2020: Najoceňovanejším klientom je Heineken
Zdroj: Youtube

Minulý týždeň prebehlo odovzdávanie cien najprestížnejšej národnej súťaže kreativity Zlatý klinec 2020. Spoznali sme Agentúrou večera, ktorou sa stal Wiktor Leo Burnett, agentúra si zo súťaže odniesla dokopy 12 ocenení. Druhou najúspešnejšou agentúrou sa stal MADE BY VACULIK a tretiu priečku obsadila Istropolitana Ogilvy.

​Ak sa na oceňovanie pozrieme z klientskej strany, najoceňovanejším klientom bol Heineken. Na kreatívnej súťaži získal tri zlaté Klince, dva strieborné Klince a päť bronzových Klincov. Osem shortlistov ocenenie nezískalo. Ponúkame prehľad ocenených prác. 

Hit z roku '73

Agentúra: MADE BY VACULIK

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Craft - zlatý Klinec a bronzový Klinec
Film - zlatý Klinec a strieborný Klinec
Audio reklama - zlatý Klinec

Bedeker ’73

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Design - bronzový Klinec (Bedeker ’73-hra)
Digital - bronzový Klinec

Corgoň - Redesign

Agentúra: GunPowder

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Design - bronzový Klinec

Zlatý Bažant - Redesign

Agentúra: GunPowder

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Design - strieborný Klinec

Zdroj: Heineken
Zdroj: Heineken

Zlatý Bažant Hurban Legend

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Kampaň - bronzový Klinec

Druhým najoceňovanejším klientom Zlatého klinca bola spoločnosť Lidl. Tri zlaté Klince si odniesla za jednu prácu s názvom Hrášková polievka a okrem toho získala dva bronzové Klince. Dva shortlisty neboli premenené na kov.

Hrášková polievka

Agentúra: Wiktor Leo Burnett (v spolupráci s Ministerstvom zdravotníctva SR)

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Kampaň - zlatý Klinec
Kreativita v PR kampani- zlatý Klinec
Media - zlatý Klinec

Jednorožtek

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Audio reklama - bronzový Klinec

Zdroj: archív

​​Plasta la Vista

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Vizuál - bronzový Klinec
 

​Tretím najoceňovanejším bol nekomerčný klient. EKOTOPFILM získal dva zlaté Klince a po jednom striebornom a bronzovom Klinci. Jeden shortlist ocenenie nezískal.

Pa a Pi sú späť

Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Kampaň – zlatý Klinec
Media – zlatý Klinec
Kreativita v PR kampani- strieborný Klinec
Film - bronzový Klinec

Tretím komerčným klientom, ktorý získal najviac bodov sa stala Slovenská sporiteľňa. Na Zlatom klinci sa porotcovia rozhodli udeliť jej dva zlaté Klince a dva bronzové Klince. Tri shortlisty kov nedostali.

Sloboda je v tebe

Agentúra: Zaraguza

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Craft – zlatý Klinec
Vizuál – bronzový Klinec

Pohoda BEZ

Agentúra: Zaraguza

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Promo & Activation – zlatý Klinec

Comeback Story

Agentúra: Zaraguza

Ocenenia v jednotlivých kategóriách:
Digital – bronzový Klinec

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.