Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
29.09.2020, 11:30

Hodnotenie Stratégií: Top prácou augusta sú Maratónske psy

Agentúrou mesiaca sa stal MADE BY VACULIK.

Hodnotenie Stratégií: Top prácou augusta sú Maratónske psy
Zdroj: Youtube

Predstavujeme práce, ktoré získali na Hodnotení Stratégií najviac bodov v jednotlivých kategóriách. Najúspešnejšou agentúrou augustového Hodnotenia sa stala agentúra MADE BY VACULIK.

Backstage z augustového Hodnotenia približuje Josef Jalůvka z Plzeňského Prazdroja. 

Kategória: Film- televízna reklama

Tri svety

V imidžovom televíznom spote predstavuje kreatívna agentúra novú misiu Tatra banky, ktorá prepája tri svety – umenie, vzdelanie a technológie, ktoré spoluvytvárajú novú, inteligentnú budúcnosť. Moderná reklama zapadá do konceptu reklám banky a jasne odovzdáva myšlienku, ktorou sa chce značka v najbližšom období prezentovať.

Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Michal Nagy
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Blanka Blahová

Finančný plán

Druhé miesto v kategórii televíznych spotov patrí novej reklame Slovenskej sporiteľne. Banka launchuje nový produkt Finančný plán, ktorý klientom pomáha lepšie sa pripraviť na ich finančnú budúcnosť. Hlavnou postavou v spote je mobil. Tému drenia a športovania Zaraguza kreatívne využila na objektoch v domácnosti, čím komunikuje jednoduchosť a pohodlnosť bankovania aj z gauča.

Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative director: Michal Pastier
Art director: Milan Malý
Strategy director: Jakub Straka
Copywriter: Eva Myjavcová
Account manager: Jaroslava Huljaková

Kategória: Promo & Activation, Event

Maratónske psy

Je dokázané, že sa bežcom trénuje lepšie vo dvojici. Avšak nie každý má parťáka, s ktorým by sa mohol pripravovať na ČSOB maratón. Banka preto spojila svoje sily so Slobodou zvierat, s ktorou Nadácia ČSOB dlhodobo spolupracuje, a našli bežcom sparing partnerov, ktorí si s nimi veľmi radi zabehajú. Online video zdieľali stovky divákov a patria medzi najpopulárnejšie videá v 15-ročnej histórii eventu.
Práca získala najvyšší počet bodov aj v kategórii Film – online film a video.

Klient: ČSOB
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh
Account manager: Diana Hromeková, Anh Doan

Kategória: Vizuál

Maratónske psy

Zadaním pre agentúru bolo spropagovať 15. ročník ČSOB Bratislava Marathonu. Banka sa preto rozhodla využiť na promo spoluprácu so Slobodou zvierat. Message kampane je ten, že keď sa chce bežec pripraviť na maratón, najlepšie bude, keď si so sebou zoberie parťáka, ktorý ocení spoločnosť a výbeh. Na vizuáloch sú maratónske psy, ktoré sa radi pridajú na tréning.

Zdroj: archív

Klient: ČSOB
Agentúra: MUW SAATCHI & SAATCHI
Creative director: Jaroslav Vígh
Art director: Ivan Tichý, Peter Danada, Roman Švajka
Strategy director: Klaudia Linkeschová, Patrícia Reichlová
Copywriter: Barbora Grič, Andrej Hrivnák, Ján Stančík, Jaroslav Vígh
Account manager: Diana Hromeková, Anh Doan

Tri svety

Na druhom mieste v kategórii Vizuál sa umiestnila práca, ktorá je súčasťou kampane spomínanej pri televíznych spotoch. Tatra banka predstavila svoj nový cieľ, ktorým je spojenie troch svetov. Dôležitými piliermi sú podľa nej umenie, vzdelanie a technológie, ktoré spoluvytvárajú novú inteligentnú budúcnosti. Banka myšlienku komunikuje aj na vizuálne pozmenenom logu.

Zdroj: archív

Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Michal Nagy
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Milan Bielik
Account manager: Blanka Blahová

22 €/55 eur

Aj tretie miesto spomedzi prihlásených vizuálov patrí Tatra banke a agentúre MADE BY VACULIK. Zadaním pre vizuál bolo ukázať, že sporiť sa dá aj investične. Agentúra upravila všetkým dobre známe bankovky tak, že majú o niečo vyššiu hodnotu. Vyzdvihli tak fakt, že zhodnotiť sa dajú už aj nízke sumy a na investovanie netreba byť milionár. Ukážku spravili na 20 a 50 bankovke.

Zdroj: archív

Klient: Tatra banka
Agentúra: MADE BY VACULIK
Creative director: Peter Ižo
Art director: Andrej Gruľa
Strategy director: Adam Horecký
Copywriter: Timea Juríčková
Account manager: Blanka Blahová

Bodové hodnotenie si môžete pozrieť TU.

Kompletné augustové Hodnotenie Stratégií aj s vyjadreniami porotcov si prečítate v septembrovom vydaní magazínu Stratégie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.