Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
30.09.2020, 14:50

BILLA predstavuje nový koncept predajní miniBILLA

Prvú prevádzku otvorila v obci na Horehroní.

BILLA predstavuje nový koncept predajní miniBILLA
Zdroj: Billa

Spoločnosť BILLA otvorila 30. septembra svoju prvú prevádzku miniBILLA na Horehroní, v obci Valaská. Obchod miniBILLA sa bude vzhľadom na malú predajnú plochu orientovať na základný tovar bežnej spotreby a čerstvosť.

Zdroj: Billa

BILLA doteraz na Slovensku pôsobila len vo väčších a stredne veľkých mestách, kde v podobe supermarketov ponúkala zákazníkom široký sortiment potravín, drogérie a potreby do kuchyne či domácnosti. Novým konceptom predajne miniBILLA sa chce spoločnosť priblížiť spotrebiteľom v menších mestách a obciach, ktorí často nemajú pri nakupovaní vo svojom okolí možnosť výberu.

„Týmto krokom nielen rozširujeme svoje pôsobenie na trhu, ale v prvom rade myslíme na zákazníkov. Väčší výber aj prirodzená konkurencia pomôžu hlavne spotrebiteľom, pretože aj vďaka tomu sa bude kvalita služieb a produktov držať na vyššej úrovni. Čerstvosť a výber potravín by nemali byť výsadou len veľkých miest, ale samozrejmosťou,“ upresňuje zámery spoločnosti BILLA generálny riaditeľ Dariusz Tomasz Bator.

Predajňa miniBILLA zákazníkom ponúka základný tovar dennej spotreby, pričom v regáloch nebudú chýbať ani potraviny privátnych značiek Clever a BILLA. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.