Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
05.10.2020, 13:40

Burger King odpovedal na sťažnosti zákazníkov McDonald´s

Každá odpoveď obsahovala kupón na Whopper zdarma.

Burger King odpovedal na sťažnosti zákazníkov McDonald´s
Zdroj: CNN

Burger King už tradične provokuje svojho najväčšieho konkurenta McDonald´s. Rozhodol sa, že bude na sociálnych sieťach odpovedať na sťažnosti zákazníkov McDonald´s a ako bonus pridal kupón na Whopper zdarma.

S nápadom prišla dánska reklamná agentúra Uncle Grey. Cieľom kampane je zdôrazniť, že Burger King Denmark bude odpovedať na všetky komentáre a prípadné sťažnosti svojich zákazníkov na facebookovej stránke najneskôr do 48 hodín.

Burger King sa v reklamnom videu označuje za „starého známeho“, ktorý neváha a keď treba, pomôže. Na svojom facebookovom profile upozornil konkurenčnú značku, že jeho reakcie na sťažnosti nie sú spam, „len sa snaží pomôcť“.


„Zákaznícky servis je veľkou súčasťou celej skúsenosti našich hostí a nerobíme dosť dobrú prácu v starostlivosti o nich online,“ uviedol Daniel Schroeder, marketingový riaditeľ spoločnosti Burger King pre Švédsko a Dánsko. Preto vznikla kampaň, ktorá jednoznačne vysvetľuje, o čo Burger Kingu ide a popri tom značka opäť trefne zavŕtala do konkurencie. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.