StoryEditor

dm spúšťa kampaň na podporu duálneho vzdelávania

07.10.2020, 09:30
Autor:
redred
Potrvá do konca marca 2021, kedy si žiaci podávajú prihlášky na stredné školy.

dm odštartovala začiatkom októbra novú kampaň na duálne vzdelávanie. Slogany ako „Trúfaš si na prácu s najlepšími?“, „Trúfaš si odborne radiť zákazníkom v oblasti krásy, zdravia a výživy?“ a „Trúfaš si priniesť nové idey a baviť sa pri práci s počítačom?“ sú len niektoré z headlinov, ktorými chce vo svojej novej kampani nadchnúť mladých ľudí a motivovať ich na duálne štúdium s dm v školskom roku 2021/22 v odboroch Obchodný pracovník, Obchodná akadémia a Predavač.

Kampaň bude trvať do konca marca 2021, pretože v apríli sa už žiaci musia rozhodnúť, kam si pošlú prihlášku na strednú školu. Komunikácia  bude zameraná na dva smery, a to na rodičov, ako aj samotných žiakov deviatych ročníkov. Práve na komunikáciu s nimi a odkomunikovanie výhod duálu v jazyku mladých ľudí sa dm rozhodla pre spoluprácu s influencerom Oliverom Oswaldom.

dm

„V najbližších mesiacoch bude kampaň viditeľná nielen na plagátoch a letákoch v našich predajniach, vo vybraných novinách, televíznych reláciách či webových portáloch, ktorými chceme oslovovať rodičov, ale aj v online, pretože práve tam sa mladí ľudia zabávajú a trávia veľa času. V rámci online komunikácie tak žiaci odborného vzdelávania a ich inštruktori našim potenciálnym žiakom kreatívnym spôsobom ukážu, v čom je duálne vzdelávanie v dm zaujímavé,“ povedala Nicol Noseková, manažérka marketingu dm drogerie markt.

Online kampaň prebieha od októbra cez facebook a Instagram, kde bol okrem klasického kanálu dm založený aj dm_dual. Je tak ďalším z kanálov, cez ktoré prebieha komunikácia s potenciálnymi uchádzačmi, ktorí prejavia záujem o štúdium v dm.  Tento kanál je spravovaný nielen marketingovým oddelením, ale kvôli jeho autenticite aj vybranými žiakmi duálneho vzdelávania dm, ktorí budú postupne prinášať informácie  zo svojho „sveta“ vo forme postov, príbehov z aktivít, livestreamov či súťaží a obsluhovať zákaznícky servis, teda odpovedať na otázky, komentáre či správy. Takisto budú
– v spolupráci s oddeleniami Spolupracovník a Marketing – participovať na tvorbe mediaplánu vrátane obsahu a kreatívy, ktoré marketingové oddelenie spracuje do finálnych postov.

01 - Modified: 2019-04-17 13:25:55 - Feat.: 0 - Title: V dm drogérii si môžete načapovať pracie a čistiace prostriedky 02 - Modified: 2019-05-15 14:41:50 - Feat.: 0 - Title: dm drogerie v recepte na výrobu soli do kúpeľa omylom uviedla chemikáliu 03 - Modified: 2019-06-05 10:48:09 - Feat.: 0 - Title: dm drogerie markt mení značku DAS gesunde PLUS na Mivolis
01 - Modified: 2021-06-04 08:10:33 - Feat.: - Title: Víťazstvo pre štyri výrobky dm značiek v 10. ročníku programu Voľba spotrebiteľov 02 - Modified: 2021-05-03 09:46:05 - Feat.: - Title: dm vyvinula produkty vlastných značiek neutrálne k životnému prostrediu 03 - Modified: 2021-04-13 06:59:45 - Feat.: - Title: Biobavlnu nahradila viskóza. Nová alternatíva pre ekologicky zmýšľajúcich zákazníkov v dm 04 - Modified: 2021-03-18 12:02:03 - Feat.: - Title: dm pomáha rodinám v núdzi už desať rokov 05 - Modified: 2021-02-23 08:22:39 - Feat.: - Title: dm spúšťa kampaň na podporu produktov s obsahom vybraných bylín
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 03:51