Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
07.10.2020, 09:43

Kašlete pri pití vína na bontón? Slovenské vinice to vedia

Taký je message kampane, ktorú pripravila agentúra Respect APP.

Kašlete pri pití vína na bontón? Slovenské vinice to vedia
Zdroj: Respect APP

Tohtoročné obmedzené fungovanie gastro prevádzok prinútilo výrobcu vína presunúť svoju pozornosť vo väčšej miere na predaj v kamenných obchodoch.

„Cítili sme potrebu pripomenúť sa ľuďom, ktorí v dnešných pohnutých časoch uprednostňujú posedenie pri pohári vína v bezpečí domova. No a chceli sme to urobiť v duchu nášho dlhodobého strategického nastavenia: Rozumieme vínu a ešte viac rozumieme tým, ktorí ho pijú,vysvetľuje situáciu Zuzana Strížová, brand manažér.

V tendri bola najúspešnejšia agentúra Respect APP a tak vznikla kampaň, ktorá búra stereotypy v pití vína a v reklamách naň.

„Okolo vína existuje kopec pravidiel. Keď si však človek v skutočnosti kúpi v obchode fľašku a vychutná si ju s partnerom či kamarátmi doma alebo na lúke v prírode, na pravidlá sa kašle. Toto sme sa snažili zobraziť v kreatíve, ktorá ukazuje ako pitie vína vyzerá naozaj. Situácie z vizuálov sú úprimné a nestrojené,“  hovorí Peter Michalka, kreatívny riaditeľ Respect APP.

Okrem toho dáva kampaň priestor aj novému dizajnu etikiet. Tento vizuálny princíp využíva ako floating, do ktorého je vždy umiestnený headline. Kampaň môžete vidieť v outdoore, na POS nosičoch a v online.

Zdroj: Respect APP

Vizitka kampane:

Creative Director: Peter Michalka
Copywriter: Lukáš Lukonič
Art Director: Zuzana Guothová
Produkcia: Viktor Kamenický
Fotograf: Welin Nagyová
Account Manager: Zuzana Marečková

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.