Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
12.10.2020, 13:50

Bepon spúšťa CSR kampaň. Predáva pančuchy s ružovým srdiečkom

Ambasádorkami projektu sú Soňa Müllerová s dcérou.

Bepon spúšťa CSR kampaň. Predáva pančuchy s ružovým srdiečkom
Zdroj: Bepon

Bepon sa opäť spája s alianciou Nie rakovine. Minulý rok sa značke spolu s ambasádormaki projektu Emmou Tekelyovou a jej dcérou Emou, podarilo vyzbierať finančnú čiastku potrebnú na zriadenie poradenského centra v Nitre pre dámy, ktoré sa tomuto ochoreniu musia postaviť tvárou v tvár. 

Osvetová kampaň je aj tento rok sprevádzaná charitatívnym predajom pančušiek s ružovým srdiečkom - symbolom boja proti rakovine prsníka. Kúpou pančušiek môžu záujemcovia finančne podporiť boj žien s týmto ochorením, pomôcť šíriť informácie o prevencii, obliecť sa srdcom, milovať svoj život, pomáhať a povedať NIE RAKOVINE prsníka, čo sú výzvy napísané na každom obale pančušiek.  

Zdroj: Bepon

Ambasádorkami kampane sa tento rok stala známa slovenská moderátorka Soňa Müllerová spoločne s jej dcérou, modelkou Emou Müllerovou.

"Vzťah matky a dcéry symbolicky vyjadruje lásku k ženám všetkých generácií. Predstavuje tiež skutočnosť, že poznaniu svojich pŕs a ich pravidelnému samovyšetrovaniu by sa dievčatá mali učiť od svojich mám. Zároveň, dcéry môžu upozorňovať mamy na potrebu prevencie rakoviny prsníka pravidelným mamografickým vyšetrením, podať im informácie z internetového priestoru, ku ktorým má mladšia generácia bližšie," vyjadruje sa firma v tlačovej správe.

Výťažok z predaja unikátnych pančuchových nohavíc so symbolom srdiečka bude venovaný na psychologicko-poradenskú poradňu v Trnave pre onko-pacientky v spolupráci s alianciou Nie rakovine. 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.