Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.10.2020, 12:25

Slovensko úspešné v zahraničí: HB Reavis prinieslo ocenenia z Berlína

Firma získala tri medaily na súťaži Digital Communication Awards.

Slovensko úspešné v zahraničí: HB Reavis prinieslo ocenenia z Berlína
Zdroj: Youtube

Na 9. ročníku medzinárodnej súťaže Digital Communication Awards boli ocenené tie najpôsobivejšie a najkreatívnejšie online projekty a kampane v marketingovom svete. Súťaže sa zúčastnili veľkí medzinárodní hráči, značky rôznych foriem a veľkostí, ale aj vlády, mimovládne organizácie a ďalšie inštitúcie.

Zo Slovenska sa môže úspechom pochváliť HB Reavis, ktorá na kampaniach spolupracovala s agentúrou Diorama

Dve ocenenia získala firma za kampaň „Ruku na to, susedia!“, 1. miesto v kategórii “Najlepší cieľ kampane” a 3. miesto za “Najlepšia kampaň značky”.

"Koncom roka 2017 sa Nové Nivy v Bratislave stali vôbec prvou štvrťou na svete, ktorej sa podarilo registrovať na certifikáciu BREEAM Communities International. Aj vďaka tomu, že sa nám podarilo aktívne zapojiť susedov, ktorý vo štvrti žijú, do jej procesu vývoja. Spustili sme online kampaň s výzvou na susedov, aby nám posielali svoje nápady, ako vylepšiť život na Nových Nivách a ako a čím by bolo dobré prispieť do tunajšej komunity. Dostali sme množstvo odpovedí. Tisíce obyvateľov navštívili webovú stránku Ruku na to, susedia!, kde spoločne zverejnili až 146 inšpiratívnych tipov - od čistenia okolia až po farmárske trhy a komunitný predaj na dvore. Dokonca sa zapojili aj známe osobnosti z okolia, ktoré tak isto navrhli svoje vlastné tipy a riešenia, čím podporili šírenie kampane na sociálnych sieťach. Vďaka veľkému množstvu ľudí, ktorí sa do kampane zapojili, sme vedeli v realizovaní nápadov postupovať celkom rýchlo - prvé nápady sme tak implementovali ešte počas kampane. Ostatné nápady budú uvedené do života postupne, v rôznych formách na Nových Nivách, prostredníctvom všetkých možných služieb, zariadení, infraštruktúry či architektúry a dizajnu," opisuje firma zámer kampane. 

Kampaň pomohla vytvoriť hlbšie vzťahy so susedmi a pomôcť im sa stať aktívnou súčasťou neustáleho rozvoja štvrte. Slovo „BREEAM“ by takmer nikto z obyvateľov nepoznal, vďaka tejto kampani však posilnili aj posolstvo, že komunitu kladie HB Reavis na prvé miesto.

Ďalším ocenením, ktoré si HB Reavis prinieslo z Berlína je 3. miesto v kategórii „B2B komunikácia“. 

"My nestaviame iba priestory pre prácu. Navrhujeme a vyvíjame inteligentné priestory, ktoré pomáhajú ľuďom pri práci relaxovať, maximalizovať produktivitu a inšpirovať k zdravšiemu životnému štýlu. Vedia však všetci, zamestnanci aj ich nadriadení, čo to presne znamená pri každodenných činnostiach? Preto cieľom našej kampane „Stručná história vývoja kancelárií“ bolo všetkým túto problematiku objasniť a pomôcť sa v nej zorientovať," vysvetľuje zámer kampane HB Reavis. 

Projekt tvorilo desať príbehov inšpirovaných históriou. Človek z jaskyne, Pythagoras, Ada Lovelace a ďalší boli síce počas svojej doby úspešní, HB Revis však ukázalo, že by sa k svojim cieľom dostali rýchlejšie či efektívnejšie - keby pracovali v kancelárii HB Reavis. Následne vytvorili video a spustili microsite podporenú integrovanou digitálnou kampaňou. Za pár týždňov tak oslovili takmer 1,3 milióna odborníkov a nadšencov kancelárií v piatich európskych krajinách a video získalo takmer pol milióna zhliadnutí. Približne 30 tisíc ľudí navštívilo webovú stránku kampane, kde strávili priemerne päť minút.

“Keď sa snažíte komunikovať zložitejšie myšlienky či produkty, niekedy fungujú najlepšie práve tie najjednoduchšie nápady. O to viac nás potešilo, keď porota ocenila našu prácu, ako sme pomocou známych príbehov povedali oveľa širší a hlbší príbeh o tom, ako naše projekty zlepšujú nielen ten pracovný život.,” prezradila Martina Jamrichová, Cross Country Marketing & PR Team Leader HB Reavis.

HB Reavis v roku 2018 zvíťazilo s kampaňou “Nomi” a minulý rok sa firma dostala na shortlist s projektom Twin City Equalizer

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.