Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
14.10.2020, 15:10

4ka pokračuje v kampani #jemito4 aj na jeseň

Kreatíva je z dielne MARK BBDO a režisérsku stoličku obsadil Maroš Milčík.

4ka pokračuje v kampani #jemito4 aj na jeseň
Zdroj: 4ka

Na jar tohto roku odštartoval mobilný operátor 4ka komunikáciu, ktorej hlavným motívom bol hashtag #jemito4. V tomto koncepte sa 4ka rozhodla pokračovať a chce si aj naďalej získavať priazeň zákazníkov, ktorí dátujú u konkurenčných operátorov.

Jarná fáza #jemito4 bežala v OOH a v online médiách. Podobne tomu bude aj tento raz. V jesennej fáze kampane však pribudnú ako nový formát televízne spoty. Ich hlavnými hrdinami budú opäť mladí a moderní ľudia, ktorí hashtagom #jemito4 vyvracajú mýty o 4ke, a tiež vyjadrujú svoj postoj k dátovaniu či k ponukám konkurencie. Odpoveďou 4ky na konkurenciu sú aj tentokrát nekonečné dáta a paušály SLOBODA.

​Spoty sa nakrúcali v areáli Slovenskej technickej univerzity a na jednej z jej striech. Režisérsky sa ich ujal Maroš Milčík. Produkčnú výrobu zastrešil Juraj Molnár (Soft Pillow Slovakia). Za fotoprodukciou stojí Peter Hledík z Cookie Films. Vizuály nafotil Lousy Auber.

Zdroj: 4ka

Vizitka kampane #jemito4

Klient: SWAN Mobile
Agentúra: MARK BBDO Bratislava
Creative Director: Vlado Slivka
Art Director: Boyo Dohnal
Copywriter: Ivan Fiedler, Michal Roháček
Režisér: Maroš Milčík
Produkcia spoty: Soft Pillow (Juraj Molnár)
Fotograf: Lousy Auber (produkcia Cookie films)
Account Manager: Kristína Halová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.