Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
22.10.2020, 10:00

V Tatra banke môžete byť #samisebou, hovorí nová online kampaň

Nová jesenná online kampaň je z dielne PS:Digital.

V Tatra banke môžete byť #samisebou, hovorí nová online kampaň
Zdroj: Tatra banka

Tatra banka odštartovala novú jesennú online kampaň #samisebou. Prostredníctvom nej chce búrať mýty o bankových službách a poukázať na široké možnosti služieb. Predstavuje tiež produkt osobný účet, ktorý môžu ľudia získať  minimálne na rok zadarmo.

"V Tatra banke veríme, že naše digitálne riešenia môžu byť užitočné pre oveľa širšiu skupinu ako len prémiových klientov a milovníkov inovácií. Sme digitálnou bankou, ktorá má v ponuke unikátne a veľmi praktické riešenia, všetky naše produkty a ich dostupnosť sa snažíme maximálne zjednodušiť a priblížiť väčšej skupine klientov. Sme tu pre ľudí, ktorí preferujú online a riešenia v mobilnej aplikácii, aj tých, ktorí radšej zájdu na pobočku. Naše pobočky vnímame ako "brány do digitálneho sveta", sme za túto fúziu digitálneho a fyzického sveta kontaktu s klientmi veľmi vďační. Konceptom #samisebou by sme radi búrali predsudky o Tatra banke ako o drahej a nedostupnej banke a ukázali ľuďom možnosť, využívať ju podľa svojich preferencií.” hovorí Milada Halová, riaditeľka brand managementu značiek Tatra banka a Raiffeisen banka.

S Tatra bankou sa spája množstvo mýtov, a preto cieľom tejto kampane je aj prostredníctvom rozmanitosti služieb ukázať, že Tatra banka je tu naozaj pre každého. “Idea kampane vychádza z poznania, že sme ľudia rôzni, a tak máme aj rozličné požiadavky na banku a jej služby. Mladší, starší, onlajnisti alebo ľudia “vyžadujúci” si osobný kontakt. Správna banka by mala mať také portfólio služieb, aby sa v nej ľudia mohli naozaj cítiť #samisebou. Tatra banka je na to pripravená, a práve na toto sme chceli touto kampaňou poukázať. Že rozmanitosť je dobrá ako v spoločnosti, tak aj v bankových službách,” hovorí o novej kampani Peter Šebo, founder & CDO PS:Digital.

Hlavným komunikačným prvkom kampane je hero video, ktorého súčasťou sú zástupcovia jednotlivých vekových kategórií. Nájdete v ňom reprezentanta mladších, ale aj tých, ktorí už majú viac skúseností. Digitálne zdatných aj tých, ktorí radšej uprednostňujú osobný kontakt.

“Na príprave videa sme spolupracovali s ľuďmi AZN kru. z Prahy, ktorým sa podarilo priniesť a aj zrealizovať vizuálne veľmi zaujímavý koncept založený na svetelných efektoch a inštaláciách v centre ktorých je ale človek vo svojej rozmanitosti a jedinečnosti” dodáva Blažena Ambróz Sedrovičová, Managing Director PS:Digital. "Dôležitým prvkom je aj hudba na príprave ktorej sme spolupracovali s Pištom Kráľovičom aka FVLCRVM."

Hero video v kampani postupne doplnia ďalšie krátke online videá búrajúce jednotlivé mýty spojené s Tatra bankou a zároveň budú nasadené aj ďalšie vizuálne statické a aj dynamické online formáty.

Vizitka kampane #samisebou:

  • Klient: Tatra banka
  • Agentúra: PS:Digital
  • Kreatívna idea: Ida Vrabcová Bírová, Blažena Ambróz Sedrovičová
  • Creative Director: Peter Šebo
  • Art Director: Csilla Polak, Bruno Húska
  • Copywriter: Ida Vrabcová Bírová
  • Account Director: Martin Piteľ
  • Account Manager: Dominika Duchová
  • Produkcia: Playground 13 & AZN kru.
  • Photo produkcia: Matúš Bence
  • Hudba: FVLCRVM

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.