Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.11.2020, 14:03

Slovenská sporiteľňa vyzýva k viere vo svoje schopnosti. Vianočná reklama zostáva rovnaká ako minulý rok

"Pretože jej odkaz platí tento rok ešte viac ako vlani," vysvetľuje Peter Holík, zodpovedný za marketingovú komunikáciu banky.

Slovenská sporiteľňa vyzýva k viere vo svoje schopnosti. Vianočná reklama zostáva rovnaká ako minulý rok
Zdroj: Youtube

Viera v seba a svoje schopnosti je dnes dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. Slovenská sporiteľňa preto opäť prostredníctvom vianočnej hviezdy vyzýva ľudí, aby si verili. Kampaň nadväzuje na hodnotový koncept #mamnato, ktorý banka spustila v lete 2018.

Hviezdne Vianoce sa stali minulý rok najúspešnejšou kampaňou Slovenskej sporiteľne, rovnako tak najpáčivejšou televíznou reklamou v bankovníctve. „Už minulý rok sme sa rozhodli, že naša hviezda ostane s nami aj naďalej. Udalosti tohto roka ukázali, že jej odkaz platí tento rok ešte viac ako vlani. Naša kampaň je predovšetkým o sebadôvere a tá je teraz dôležitejšia ako kedykoľvek predtým. K sebadôvere Slovákom pridávame aj hodnotné benefity, spúšťame SMS-súťaž a pomáhame trom neziskovým organizáciám,“ povedal Peter Holík, zodpovedný za marketingovú komunikáciu Slovenskej sporiteľne.

Navyše, súčasťou kampane je aj účet zadarmo a odmena až 60 eur pre klientov, ktorí si ho otvoria cez Georgea. Rovnako aj veľká SMS spotrebiteľská súťaž, do ktorej sa môžu zapojiť všetci Slováci o ceny v celkovej výške 100 000 eur. Slovenská sporiteľňa za každú odoslanú SMS-ku podporí jednu z troch neziskových organizácii - Liga proti rakovine, Živica a Človek v ohrození.

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Vizitka kampane:

Kreatívny riaditeľ: Michal Pastier
Stratég: Juraj Pobjecký
Art director: Milan Malý
Senior copywriter: Eva Myjavcová
Account: Jaroslava Huljaková
Režisér:  Dano Dekan
Kamera: Martin Chĺpik
Produkčná spoločnosť: Hitchhiker films
Producent: Ivan Hulík
Postprodukcia: Alien studio
Hudba: Morten Harket - Can't take my eyes off you
Media: Wavemaker      
SMS súťaž: Slovenská sporiteľňa, Ideamix

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.