Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
02.11.2020, 16:06

Ecake bude mať nového šéfa

Do vedenia firmy smeruje Michal Žatkuliak, ktorý sa zároveň stáva spolumajiteľom agentúry.

Ecake bude mať nového šéfa
Zdroj: archív

Vo fullservisovej digitálnej agentúre ecake nastávajú zmeny vo vedení a v majiteľskej štruktúre. Vedenie agentúry preberá a novým majiteľom sa stáva Michal Žatkuliak, ktorý v mediálnom a online prostredí pôsobí dlhé obdobie. V mediálnom dome Ringier Axel Springer pôsobil na pozícii šéfa pre online, za digitál zodpovedal aj spoločnosti Niké. Bol tiež predsedom združenia IAB Slovakia.

Marek Pajtáš, súčasný Managing Partner ecake na margo zmien hovorí: "S Michalom sa poznáme 20 rokov, je to maximálny profesionál v digitálnej oblasti, so skúsenosťami, novými nápadmi a trendami na trhu, vždy dva kroky pred ostatnými. Dlhšiu dobu rozmýšľame, ako ecake posunúť ďalej a keď som sa dozvedel, že Michal začal svoj projekt agentúry, tak som chcel spojiť sily. Pre nás je úplne ideálnym človekom na pozícii CEO a partnera, bol som veľmi milo prekvapený, ako sme sa úplne zhodli na smerovaní a všetky detaily dohodli počas dvoch obedov."

"Ecake má kompletne pokryté všetky činnosti fullservisovej digitálnej agentúry a seniorných ľudí. A má obrovský potenciál. Digitál ide do popredia aj “vďaka” tejto dobe oveľa rýchlejšie ako si vôbec uvedomujeme. Klient alebo nejaký konkrétny projekt môže mať cez ecake k dispozícii dlhodobo alebo adhoc viac kvalitných ľudí, tak povediac lusknutím prsta, ktorí fungujú koordinovane, a každý z nich je špecialista na svoju časť. Celkový výsledok je lepší, dostaví sa oveľa rýchlejšie, a vo finále aj efektívnejšie. Výhodou ecake je, že má väzby na veľkú reklamnú agentúru Mullenlowe GGK a v tomto spojení dokáže doplniť aj kompletne celú brandovú, strategickú alebo produkčnú časť na najvyššej úrovni," hovorí o agentúre ecake jej nový CEO a spolumajiteľ Michal Žatkuliak.

Ecake je na trhu už takmer 10 rokov, postupne sa vyprofilovala od výkonnostnej agentúry cez tvorbu brandu a stratégie, tvorbu a spravovanie obsahu a sociálnych sietí, programmatický nákup na plnohodnotnú agentúru. Je členom ADMA, dosahuje tržby na úrovni milióna eur a má aktuálne 14 ľudí. Agentúra v najbližšej dobe pridá medzi agentúrne služby web dizajn, UX, dátovú analytiku, automatizovaný reporting a business intelligence.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.