Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
06.11.2020, 13:43 Aktualizované dňa 06.11.2020 o 15:09

Tri slovenské kampane majú možnosť uspieť na EuroEffie

Wiktor Leo Burnett a TRIAD oznámili postup do finále.

Tri slovenské kampane majú možnosť uspieť na EuroEffie
Zdroj: archív

Slovenská reklama má opäť potenciál uspieť v zahraničí.

Tri shortlisty na prestížnej európskej súťaži efektivity EuroEffie 2020 získala agentúra TRIAD. V kategórii Positive change sa pokúsi uspieť s prácou Terapia šetrením, ktorú pripravila pre VÚB.

​Dvoch nominantov na kov má TRIAD za kampaň pre Absolut. Keďže práca bola ocenená v roku 2019 na slovenskej Effie, získala tak vstupenku na EuroEffie, ktorú premenila na shortlist v kategóriách Best of the best - Positive change a Best of the best - Small budget.

Kampaň Hrášková polievka z dielne Wiktor Leo Burnett sa taktiež dostala medzi najlepšie európske práce. Shortlist na kov sa pokúsi premeniť v kategórii Positive change. 

Práca vznikla v spolupráci s Ministerstvom zdravotníctva SR a spoločnosťou Lidl. Úspešná bola aj na tohtoročnej súťaži kreativity Zlatý klinec, z ktorej si odniesla tri zlaté kovy v kategóriách Kampaň, Media a Kreativita v PR kampani. Pre agentúru Wiktor Leo Burnett by v prípade získania kovu išli o prvý úspech v tejto súťaži. 

Víťazov spomedzi 52 finalistov EuroEffie 2020 spoznáme 16. až 17. novembra. 

Slovensko uspelo na súťaži EuroEffie už v piatich ročníkoch. Posledné dva roky nám ocenenie domov priniesla agentúra TRIAD. Na EuroEffie 2019 bodovala s kampaňou pre klienta Absolut - Slovensko žije všetkými farbami. Agentúra si odniesla striebro v kategórii Positive change - Brands For Good. 

Rok predtým, v roku 2018, získal TRIAD rovno dva cenné kovy za práce 17. november pre klienta O2. V kategórii Carpe Diem získala agentúra zlatú Effie a v kategórii  IT/Telco - striebornú Effie. Bolo to v histórii slovenskej reklamy prvýkrát, čo slovenská agentúra získala na EuroEffie v jednom ročníku dve ocenenia naraz. 

V roku 2017 premenila shortlist na bronz agentúra Zaraguza, ktorej ocenenie priniesol kamarát šušlavého psa. „pán Meflón“ od Kofoly.  ​Už v roku 2016 sa Zaraguze podarilo získať na EuroEffie kov, konkrétne zlato, v kategórii „small budget“- za prácu „Ftefan“- šušlavého psa pre klienta Kofola Česko-Slovensko.

Bodovať na EuroEffie za Slovensko sa prvýkrát podarilo v roku 2012 ako prvej agentúre MUW: Digital (MUW Saatchi&Saatchi), ktorá získala v Bruseli bronz. Bolo to za prácu pre klienta ZUNO banka a jeho uvedenie na trh.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.