Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
09.11.2020, 14:33

Vznikla nová digitálna PR a Public Affairs agentúra

Je za ňou bývalý hovorca Penty.

Vznikla nová digitálna PR a Public Affairs agentúra
Zdroj: archív

Po troch rokoch fungovania blogu Katedra Komunikácie sa jeho autor, Gabriel Tóth, spolu s niekoľkými ďalšími spolupracovníkmi, rozhodli založiť rovnomennú komunikačnú agentúru. Katedra komunikácie je tak prvou slovenskou digitálnou Public Relations and Affairs agentúrou, keďže sa špecializuje na sociálne siete a celkovo online komunikáciu.

Agentúra sa zameriava na analýzu a monitoring dát o zákazníkoch či iných cieľových skupinách, budovanie angažovaných komunít okolo značiek a produktov a klientom prináša merateľné konverzie pre ich biznis.

„Sme presvedčení, že komunikácia sa musí zmeniť. Intuícia či skúsenosť už nestačia, rozhodnutia musia byť založené na dátach a vedeckom prístupe. Nemá zmysel rátať počet mediálnych výstupov alebo lajkov, potrebujeme merať biznisové vysledky,” hovorí Gabriel Tóth. „Blog Katedra Komunikácie vznikol ako vedľajší projekt popri kurze Politická komunikácia a spolu so študentami sme na ňom uverejňovali analýzy a zozbierané dáta. Spolupráca s absolventami môjho kurzu pokračuje aj po vzniku agentúry,“ dodáva.

​Kto je Gabriel Tóth
Je absolventom politológie na Filozofickej fakulte UK v Bratislave. Na rovnakej katedre získal aj doktorát (PhD.) z politickej komunikácie so špecializáciou na online a sociálne siete. Dodnes na fakulte učí a je externým členom katedry politológie. V Public Relations začínal v Allianz – Slovenskej poisťovni, neskôr bol hovorcom spoločnosti Penta Investments.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.