Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook
12.11.2020, 09:24

Nastavte sa na Vianoce plné prekvapení od Slovak Telekomu

Kreatívu vianočnej kampane zastrešila agentúra MUW Saatchi & Saatchi.

Nastavte sa na Vianoce plné prekvapení od Slovak Telekomu
Zdroj: Slovak Telekom

Slovak Telekom vo svojej vianočnej ponuke pripravil pre svojich zákazníkov a ich blízkych množstvo prekvapení a darčekov. Úlohou novej vianočnej kampane bolo túto bohatú nádielku predstaviť.

„Uvedomujeme si, že tento špeciálny rok si všetci zaslúžia štedré a hlavne pohodové Vianoce viac ako kedykoľvek predtým. Chceli sme sa preto našim zákazníkom poďakovať, že sú s nami, a to nielen slovami vďaky, ale aj vianočnými prekvapeniami. Pod stromčekom si tak okrem zvýhodneného hardvéru nájdu aj veľa kvalitného obsahu, ktorý poteší nielen ich, ale aj ich blízkych,“ povedala Petra Novotná, šéfka marketingovej komunikácie spoločnosti Slovak Telekom.

Televízne spoty nás zavedú do domácnosti bežnej slovenskej rodiny, chvíľu po rozbalení všetkých vianočných darčekov. Túto časť sviatočného večera už niekoľko rokov sprevádza novodobá tradícia, a tou je nastavovanie technologických darov, ako sú televízory, mobily alebo notebooky.  

Nie každý si s touto úlohou hravo poradí. Niekto sa možno nevyhne manželskému trapasu, starší členovia rodiny tento údel radi prenechajú mladším a niekedy sa dokonca zapoja aj susedia. 

„Chceli sme vytvoriť spoty, ktoré nebudú otravovať, ale, naopak, v ktorých sa ľudia nájdu. Také, pri ktorých si budú hovoriť: Starká, toto si presne ty! Veríme, že nastavovanie darčekov je presne tým insightom, s ktorým sa slovenské domácnosti počas sviatkov stotožnia,“ hovorí o kampani Roman Hríbik, senior copywriter MUW Saatchi & Saatchi. 

Na hlavný spot nadviažu ďalšie reklamy, ktoré ďalej rozohrávajú úsmevné situácie s nastavovaním vianočných darčekov. 

Telekom opäť pokračuje v obľúbenej sérii spotov s autentickými a úsmevnými situáciami zo života s jemným, ironickým humorom.

O ich réžiu sa tentokrát postaral Robert Hloz a produkciu spotov zastrešil Protos Productions. S televíznymi spotmi sa diváci stretnú aj v rôznych podobách a úpravách na YouTube, Facebooku či Instagrame. 

Vizitka kampane:

Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Ivana Daučíková, Michal Mrnčo, Denisa Šindelárová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Roman Hríbik, Ivana Polohová
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Zuzana Havranová
Strategy planner: Klaudia Linkeschová
Réžia: Róbert Hloz
Produkcia: Protos Productions
Zvuková produkcia: K2 zvuk
Mediálna agentúra: Wavemaker

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.