Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
17.11.2020, 09:35

Marketingová riaditeľka 365 banky: Cieľom je byť bankou prvej voľby

Silvia Wenderlová hovorí o plánoch po najväčšej zmene stratégie v histórii Poštovej banky.

Marketingová riaditeľka 365 banky: Cieľom je byť bankou prvej voľby
Zdroj: archív

Radikálna zmena. Aj tak sa dá nazvať zmena stratégie rozvoja poštovej banky a digitálnej 365 banky. Podľa viacerých hlasov z trhu čaká tieto banky najväčšia zmena v ich histórii. Pôvodne čisto digitálna banka rozšíri svoj záber o offline, kam prinesie viaceré digitálne prvky. Na otázky Stratégií, ktoré sa týkajú nových plánov Poštovej banky a 365 banky, odpovedá Silvia Wenderlová, šéfka marketingu 365 banky.

Hovoríte, že 365 banka by mala byť jednou z prvých volieb, na ktoré si ľudia spomenú. Aké konkrétne ciele v tomto smere máte?
Naším cieľom je stať sa bankou prvej voľby, a to v horizonte 3 – 4 rokov. V súvislosti s jej novým  smerovaním máme, samozrejme, okrem toho nastavené aj ciele týkajúce sa znalosti a preferencie značky.

Ako zmeníte komunikáciu 365 banky?
Komunikácia bude reflektovať nové strategické  smerovanie banky, pričom v tomto momente nemôžeme hovoriť o  detailoch. Našou ambíciou je však  nadviazať  na doterajšiu komunikáciu 365, zohľadniť v nej rozšírenie cieľovej skupiny a prienik do fyzického sveta. Výhodou 365 banky je fakt, že na rozdiel od všetkých kamenných bánk začínala ako „mobile first“ banka a vďaka tomu sa stala najpreferovanejšou digitálnou bankou. Naším cieľom je, samozrejme, aj naďalej vyvíjať digitálny kanál. Digitálne prvky a zážitok z digitálneho bankovníctva budeme pritom sprístupňovať klientom aj v našich pobočkách, kde predstavíme nový spôsob obsluhy v duchu DNA a hodnôt značky 365.

Ako plánujete meniť mediamix?
Nové smerovanie banky a rozšírenie cieľovej skupiny o ďalšie segmenty klientov si bude vyžadovať aj doplnenie mediamixu. K silnému digitálnemu kanálu a posilňovaniu komunikácie v televízii rozšírime aj pôsobenie v offline kanáloch. Chceme tak byť bližšie k cieľovej skupine a využiť všetky možnosti, ako zvýšiť povedomie o značke.

365 banka zmenila svoju komunikáciu v jarných mesiacoch, mám na mysli komunikáciu Reklamy z obývačky. Ako vám pomohla táto komunikácia v dosahovaní nových cieľov?

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 80% na dočítanie.

Nedozvedeli ste sa všetko?

Digitálne predplatné

Získajte prístup ku kompletnému obsahu

KÚPIŤ

Už máte predplatné?
Prihláste sa

Tento článok ste dočítali vďaka tomu, že ste predplatiteľom Hospodárskych novín. Ďakujeme, že podporujete kvalitnú žurnalistiku.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.