StoryEditor

Marketingová riaditeľka 365 banky: Cieľom je byť bankou prvej voľby

17.11.2020, 08:35
Silvia Wenderlová hovorí o plánoch po najväčšej zmene stratégie v histórii Poštovej banky.

Radikálna zmena. Aj tak sa dá nazvať zmena stratégie rozvoja poštovej banky a digitálnej 365 banky. Podľa viacerých hlasov z trhu čaká tieto banky najväčšia zmena v ich histórii. Pôvodne čisto digitálna banka rozšíri svoj záber o offline, kam prinesie viaceré digitálne prvky. Na otázky Stratégií, ktoré sa týkajú nových plánov Poštovej banky a 365 banky, odpovedá Silvia Wenderlová, šéfka marketingu 365 banky.

Hovoríte, že 365 banka by mala byť jednou z prvých volieb, na ktoré si ľudia spomenú. Aké konkrétne ciele v tomto smere máte?
Naším cieľom je stať sa bankou prvej voľby, a to v horizonte 3 – 4 rokov. V súvislosti s jej novým  smerovaním máme, samozrejme, okrem toho nastavené aj ciele týkajúce sa znalosti a preferencie značky.

Ako zmeníte komunikáciu 365 banky?
Komunikácia bude reflektovať nové strategické  smerovanie banky, pričom v tomto momente nemôžeme hovoriť o  detailoch. Našou ambíciou je však  nadviazať  na doterajšiu komunikáciu 365, zohľadniť v nej rozšírenie cieľovej skupiny a prienik do fyzického sveta. Výhodou 365 banky je fakt, že na rozdiel od všetkých kamenných bánk začínala ako „mobile first“ banka a vďaka tomu sa stala najpreferovanejšou digitálnou bankou. Naším cieľom je, samozrejme, aj naďalej vyvíjať digitálny kanál. Digitálne prvky a zážitok z digitálneho bankovníctva budeme pritom sprístupňovať klientom aj v našich pobočkách, kde predstavíme nový spôsob obsluhy v duchu DNA a hodnôt značky 365....

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 17:55