Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
19.11.2020, 11:40

Kúp mi radšej knihu, odkazuje Martinus v predvianočnej kampani

Kreatívu pripravil TRIAD a režisérskej stoličky sa zhostil Jonáš Karásek.

Kúp mi radšej knihu, odkazuje Martinus v predvianočnej kampani
Zdroj: TRIAD

Rok 2020 je rokom zmien, a platí to aj pre značky. Martinus tento rok prvýkrát komunikoval televíznou kampaňou, v zime sa rozhodol vstúpiť na obrazovky znovu. 

Kúp mi radšej knihu, to nie je len chytľavá pieseň a známa tvár šoubiznisu, ale predovšetkým posolstvo, s ktorým sa stopercentne stotožňuje nielen klient, ale aj agentúra, režisér Jonáš Karásek a všetci aktéri kampane.

"V celej spolupráci bolo cítiť nadšenie z tejto myšlienky, ktorá ľuďom dohovára, aby svojim blízkym nekupovali pod stromček zbytočnosti, po ktorých možno ani netúžia. Správne zvolená knižka naozaj poteší každého," uvádza TRIAD. 

„Otvorene priznávam, že o tejto spolupráci som sníval už roky. Nielen že je myšlienka pesničky Kúp mi knihu úplne aktuálna aj po 34 rokoch, vždy som ju tiež považoval za jednu z najlepších v bohatej diskografii Mekyho Žbirku. Z prieskumu sme zistili, že 7 z 10 Slovákov súhlasí s tým, že knižky sú najobľúbenejší vianočný darček. Veríme, že sa nám o tom podarí presvedčiť aj tých zvyšných troch a popri tom si dopriať trochu pozitívnych emócií aj počas hektického predvianočného obdobia,“ hovorí Michal Brat, brand manažér kníhkupectva Martinus.

„Práca na kampani, ktorú si klient vysníval pred rokmi, je pre nás prejavom klientovej dôvery a zároveň veľká zodpovednosť. Som veľmi rada, že sme s Martinusom mohli vytvoriť reklamu, ktorá je krásna, chytľavá, vtipná a zároveň v sebe nesie posolstvo Vianoc bohatých na zmysluplné darčeky,“ hovorí riaditeľka TRIAD-u Maru Mitlíková.

Natáčanie televízneho spotu aj tentoraz prebiehalo, okrem iného, v priestoroch kníhkupectva.

Zdroj: TRIAD

Vizitka kampane: 

Klient: Martinus
Kreatívna agentúra: TRIAD
Creative Director: Peter Baslík, Vlado Kurek
Head of Art: Peter Baslík
Ideamaker: Michal Brat
Account Director: Petra Papajová
Copywriter: Michal Brat, Adam Baška
Account manager: Michaela Markusková
Produkcia: Protos Productions
Režisér: Jonáš Karásek

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.