Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
23.11.2020, 07:00

Daniel Feranec, známy ako Čoje, posilňuje kreatívu v Socialists

Od novembra nastúpil na pozíciu Content director.

Daniel Feranec, známy ako Čoje, posilňuje kreatívu v Socialists
Zdroj: SOCIALISTS

Agentúra Socialists tento rok narástla, získala nových klientov a vytvorila kampane pre Pilsner Urquell, Edenred, ŠKODA AUTO Slovensko alebo Región Košice a mnohých ďalších. Keďže prichádzajú nové zadania, rozhodli sa vytvoriť novú pozíciu s názvom Content director, na ktorú nastupuje Daniel Feranec.

Agentúra do svojich radov získala skúseného kreatívca, ktorý má za sebou prácu v agentúre Jandl, grafickom štúdiu KAT a Slovak lines. Kreatívne sa podieľal na značkách Tipos, ZSSK, COOP Jednota, Wüstenrot, ORF, Fortuna a ďalších.

Bol šéfom komunikácie v inovačnom tíme autobusového dopravcu Slovak Lines patriaceho pod developerskú spoločnosť HB Reavis a práve odtiaľ prechádza do Socialists.

Daniel bude dozerať a zodpovedať za kreatívne výstupy agentúry - či už ide o kampane alebo content, a to nielen na sociálnych sieťach. Dôkazom, že s contentom vie pracovať skvelo je jeho veľmi úspešný foodblog @čoje a podcastová séria Podgast.

To, že Dano nie je len Čoje, ale naozaj skúsený kreatívec, to sa dozviete v špeciálnom podcaste, ktorý k jeho príchodu nahrali v agentúre. Nájdete ho na všetkých podcast platformách Apple podcasts ,Spotify, Google podcasts a Anchor.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.