PACKY ADVERTISING / Karin Andrášiková z OZ Mládež ulice spolu s deťmi pred komunitným centrom
StoryEditor

PACKY ADVERTISING a Mitická motivujú v novej inšpiratívnej kampani

23.11.2020, 13:15
Autor:
TSTS
Kampaň je založená na vzájomnej medziľudskej inšpirácii.

Nová reklamná kampaň s názvom #prelepšídeň je na svete. PACKY ADVERTISING v spolupráci so spoločnosťou Trenčianske minerálne vody, a. s., pripravila kampaň, ktorá je založená na vzájomnej medziľudskej inšpirácii a upriamení pozornosti na MY namiesto JA.

Vo štvrtok 1. októbra 2020 sa spustila nová kampaň minerálnej vody Mitická, s názvom #prelepšídeň. Formou videí prezentuje ľudí, ktorí svojím konaním a prístupom k životu pozitívne menia svoje okolie. Sú to obyčajní ľudia, ktorí veria v silu jednotlivca a dokážu motivovať k zmene. Mitická počas nasledujúcich mesiacov predstaví jednotlivcov, ktorí prostredníctvom projektov rôzneho zamerania pomáhajú svojmu okoliu. Ide o ekologické projekty, kultúrne aktivity, ale aj o sociálnu podporu pre mládež či rodiny s deťmi.

„Myslím si, že je ten správny čas upriamiť pozornosť na to pozitívne a prospešné, čo sa deje okolo nás. Čoraz viac ľudí sa venuje aktivitám či projektom, ktoré zlepšujú naše okolie a medziľudské vzťahy. Veríme, že sa môžeme navzájom inšpirovať a každý z nás tak môže spraviť niečo #prelepšídeň,“ hovorí Monika Mišíková, marketingová manažérka spoločnosti Trenčianske minerálne vody, a. s.

PACKY ADVERTISING / Michaela Staneková z OZ Žime Krajšie pri komunitnom kompostovisku v Dúbravke

​Tvorba kampane mala niekoľko etáp. Reklamná agentúra PACKY ADVERTISING na začiatku predstavila viacero kreatívnych konceptov. Po selekcii víťazného konceptu nasledovali osobné stretnutia s ľuďmi, ktorí predstavili svoje projekty. Po úspešnej produkcii vznikla séria inšpiratívnych videí a rovnako aj vizuály na podporu online kampane.

„Vzájomná podpora a ohľaduplnosť voči ostatným a okoliu sú čoraz viac dôležité. Preto sme veľmi radi, že môžeme tvoriť kampaň, ktorá komunikuje takú podstatnú myšlienku. Vývoj kampane trval niekoľko mesiacov a prezentujeme ju pomocou videí vo viacerých formátoch a kľúčových vizuáloch,“ vyjadril sa Peter Packaň z agentúry PACKY ADVERTISING.

Mitická v kampani ako prvú predstavila Karin Adrášikovú, sociálnu pracovníčku občianskeho združenia Mládež ulice. Karin sa venuje deťom, mládeži a rodinám, ktoré prechádzajú náročnými životnými obdobiami a potrebujú v tejto situácii podporu. Druhé kampaňové video sa venuje Michaele Stanekovej, spoluzakladateľke občianskeho združenia Žime Krajšie. V PACKY ADVERTISING momentálne pripravujeme pre Mitickú ďalšie videá komunikujúce myšlienku #prelepšídeň.

Vzájomná podpora a inšpirácia je kľúčovým krokom na ceste k lepším a krajším zajtrajškom, a práve preto je potrebné o tejto téme viac hovoriť. Inšpirujme sa každodenným životom a ľuďmi vôkol nás.

PACKY ADVERTISING / Karin Andrášiková z OZ Mládež ulice

PACKY ADVERTISING / Michaela Staneková z OZ Žime Krajšie

01 - Modified: 2018-09-06 12:04:55 - Feat.: 0 - Title: Lepší deň pre Mitickú pripravila agentúra Packy Advertising 02 - Modified: 2019-07-10 10:02:42 - Feat.: 0 - Title: Mitická má novú kampaň. V hlavnej úlohe s Evelyn 03 - Modified: 2018-05-18 12:40:11 - Feat.: 0 - Title: PACKY ADVERTISING pre MITICKÚ
01 - Modified: 2024-04-08 09:09:03 - Feat.: - Title: Lenka Čerge Kubušová: Reklama je nekonečná hra, stále musíte byť v pozore 02 - Modified: 2024-02-07 09:00:00 - Feat.: - Title: Aj z vytrhnutého kontextu môže v reklame vzniknúť niečo veľkolepé 03 - Modified: 2024-01-17 12:14:02 - Feat.: - Title: Práca v reklame je výzva. Aj vážne veci musím poňať vtipne
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. apríl 2024 14:56