Sledujte nás na Instagrame

@magazin.strategieFacebook
24.11.2020, 12:15

Dedičstvo zostáva, identita a logo sa menia. Firma Mazars predstavila novú značku

Dedičstvo zostáva, identita a logo sa menia.  Firma Mazars predstavila novú značku
Zdroj: Mazars

Robert Mazars mal 20 rokov, keď sa skončila druhá svetová vojna. Ako čerstvý absolvent prestížnej ekonomickej školy v Paríži, bol odhodlaný pomôcť znovu vybudovať zničené Francúzsko. V Rouene, jednom z najviac bombardovaných miest krajiny, založil malú účtovnícku firmu. Rástla rýchlo, keďže Mazars si získal dôveru svetovo významných spoločností a renomé spoľahlivého partnera. Ešte predtým ako odišiel na dôchodok sa rozhodol, že ju nepredá, ale radšej ju daroval svojim najschopnejším ľuďom. Veril, že talenty sa nepredávajú.

Dnes je Mazars úspešná medzinárodná audítorská, daňová a poradenská spoločnosť s ročným príjmom takmer 2 miliardy eur. Pôsobí vo viac ako 90 krajinách sveta a spolupracuje s vyše 40 tisíc expertmi. Tak ako jej zakladateľ, aj súčasní vlastníci neprestávajú inovovať. Nedávno predstavili novú značku.

Odráža kým sme dnes a kam sa chceme v budúcnosti posunúť. Za 75 rokov sa síce firma zmenila, naše základné piliere ale zostávajú rovnaké. Sme jednotný medzinárodný tím, ktorý klientom ponúka služby šité na mieru. Na slovenskom trhu pôsobíme dve desaťročia, patríme k najúspešnejším firmám v tomto odvetví. Začínali sme s auditom, dnes máme rozsiahle portfólio poradenských služieb vrátane daní, outsourcingu, finančného poradenstva či RPA robotického centra a programátorov. Klientom ponúkame partnerstvo, ktoré im dodá istotu a pomôže im naplniť ich ciele.“  hovorí Mickaël Compagnon, managing partner Mazars na Slovensku.

Spôsob práce je rovnako dôležitý ako práca samotná

Už od začiatku spoločnosť Mazars presadzuje zodpovedné podnikanie vo verejnom záujme. „Naša nová identita odzrkadľuje naše dedičstvo, dlhodobú technickú expertízu a kvalitu. Rešpektujeme jedinečnosť našich klientov a sme odhodlaní robiť to, čo je správne,“ konštatuje Cécile Kossoffová, ktorá viedla globálny rebranding skupiny Mazars.

Nové logo odráža identitu

Zdroj: Mazars

​Sebaistý decentný logotyp bez symbolov a sloganov kombinuje čistý a nadčasový dizajn, ktorý je jedinečný pre Mazars a okamžite rozpoznateľný. Veľké písmená nahradila firma malými, ktoré pôsobia prívetivejšie. Typická krivka písmena „m“ zosobňuje výkon a ľahkosť pri práci. Dva modré odtiene odkazujú na dedičstvo. Zmes digitálnych uhlov a analógových kriviek zase odráža rovnováhu medzi ľudskou a technologickou stránkou prístupu- jedinečného prístupu k etablovaným medzinárodným firmám, malým a stredným podnikom,  k start-upom aj súkromným klientom.

Nová identita lepšie odzrkadľuje sľub klientom, zamestnancom a spoločnosti, a odráža, akou firmou sa Mazars stal a kam sa chce v budúcnosti posunúť.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.